Archief - [GSM]Nokia N73

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
hangtetten zei:
ik hoef niks =-) zoek en gij zult vinden

twas op ebay van iemand die in gsm's doet

Met nieuw bedoelen de meeste mensen hier "in een winkel, die dus in de mogelijkheid is om een factuur uit te reiken"
en niet : "via ebay, waarbij de mogelijkheid bestaat dat het om een frauduleuze zwendel gaat (lees: van de camion gevallen)"... (ik zeg niet dat het altijd zo is, maar die kans bestaat wel degelijk)

hangtetten

Legacy Member
denkt wa ge wilt ;-) gloednieuw en MET factuur is de mijne dusja

hangtetten

Legacy Member
op mijn naam ja inclusief verzending en perfect legaal

gaat ge er nu blijven over wurtelen ja =-) deal with it! hehe :-) lolz

brechtvm

Legacy Member
hangtetten zei:
op mijn naam ja inclusief verzending en perfect legaal

gaat ge er nu blijven over wurtelen ja =-) deal with it! hehe :-) lolz

neen, ik stop met "wurtelen" (alhoewel ik me nog steeds afvraag of die persoon gemachtigd is om facturen uit te schrijven (btw nummer nodig, en dan heb je normaal gezien winkel, en dan kan je toch even goed in je winkel gewoonweg verkopen ?)
anyway: @ verkoper : kapaza proberen :niceone:

StalkeR

Legacy Member
bon
ik heb een zeer druk leven en heb gewoon niet de tijd om me eventjes naar gent te verplaatsen ..
nieuw aanbod
N73 + Mini SD kaart 1Gb met veel software en games (autolock,antivirus,msn,zipprogramma,sonic,fifa,snowboard 3D,brother in arms,tetris,duke nukem,worms en nog een paar dak vergeet ..

€280 verzending inc. is men prijs

StalkeR

Legacy Member
Nieuw pakket :

Bundel :

- Nokia N73
- mini SD card 1Gb.
- Symbian S60 3rd edition software en games (FULL VERSIONS!!)

Software :
Auto Keylock
F-Secure anti-virus
Live TV streaming programma
call & sms manager
tuning fm digital radio
DivX player
Face warp
Windows Live messenger
HIER messenger
RESCO photo viewer/editor
Psiloc world traveler
Mobiloa webcam (usb connection)
etc ..

games :
Street Fighter II rapid battle
Resident Evil
Onimusha
Double Dragon
Extreme rally 3D
3D mini golf
3D need for drift
3D Real billiard
Black Hawk Down
Counter-strike
Get rich or die tryin
Half-Life
Call of Duty 3
Time Crisis
nog vele meer ...

Ik zet deze software en games op de memory card, je zal deze nog zelf moeten installeren met Nokia pc suite maar dit gaat zeer gemakkelijk (.sis bestand)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan