Archief - GSM: Siemens M75 / PDA+GPS: Asus A636

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kennyc

Legacy Member
Ik bied volgende items te koop aan:

- Siemens M75 (Black)
In uitmuntende staat, geen krassen, geen gebruikssporen. Altijd gebruikt met screenprotector. Komt volledig zoals aangekocht (in doos, oortjes ongebruikt).
Kort samengevat: Is ultra-stevige triband GSM (met bijbehorend ISO-certificaat waaraan 'ie voldoet), met BT-ondersteuning, MP3-speler, IR, Outlook synchronizatie, ...

Voor meer info, zie hier, of vraag het gewoon hier in de thread.

Laatste nieuwprijs was 230EUR.
Meeneemprijs: 100EUR
============================================

- Asus A636
Een PDA met ingebouwde (!) GPS ontvanger zodat je niet met een GPS-muis met knoeien (komt zonder software - ik kan eventueel wel eens zien of ik iets kan regelen).
Is eveneens in perfecte staat, ook altijd met screenprotector gebruikt.
In originele doos met alle toebehoren (zwanehals, lader, beschermhoes,...).
Indien gewenst kan je er ook een 2GB SD kaartje bijkopen.

Meer info vind je hier. Ook hier weer: als er vragen zijn, stel ze!

Nieuwprijs is ongeveer 300EUR
Meeneemprijs: 200EUR



Beide toestellen zijn 1,5 jaar oud.
Verkoop gaat meer dan waarschijnlijk alleen door als ik voor beide items een redelijke prijs krijg (minstens 200EUR).

Ophalen kan te Wilrijk, brengen gaat ook, dat spreken we dan wel af...

DiDoria

Legacy Member
Kan je eens een foto van die PDA nemen. Ik zoek namelijk een prijselijke GPS die wat meer kan.

thx

hellraiser

Legacy Member
Beginbod voor de asus 125 euro afgehaald
en geen software nodig, die heb ik zelf

kennyc

Legacy Member
Ik kan je garanderen dat die PDA in nieuwstaat is, zonder ook maar 1 krasje.
Er staan voldoende foto's in de review van hierboven denk ik om een beeld te vormen van hoe hij er uit ziet?
Laat ik het zo zeggen: moest je het hoogste bod uitbrengen en bij levering/ophaling staat de staat je niet aan (=praktisch onmogelijk), dan laten we het gewoon zo...

Booke

Legacy Member
kennyc zei:
Ik kan je garanderen dat die PDA in nieuwstaat is, zonder ook maar 1 krasje.
Er staan voldoende foto's in de review van hierboven denk ik om een beeld te vormen van hoe hij er uit ziet?
Laat ik het zo zeggen: moest je het hoogste bod uitbrengen en bij levering/ophaling staat de staat je niet aan (=praktisch onmogelijk), dan laten we het gewoon zo...

Ruilen tegen een IRIVER U10 met opleg ?!

hellraiser

Legacy Member
Of ruilen met een qtek 9100 (mda vario) met tomtom 6 en tomtom GPS muis erbij?
Wel met kleine opleg van uwentwege.

Luke-san

Legacy Member
180 euro voor de A636 met 2GB kaartje
Ik heb een originele miomap dus software is niet nodig.

Heb je de faktuur nog?

kennyc

Legacy Member
Ik heb normaal gezien overal de faktuur nog van, en alle zijn ze, zoals gezegd in de eerste post, 1,5j oud.

kennyc

Legacy Member
hellraiser zei:
Of ruilen met een qtek 9100 (mda vario) met tomtom 6 en tomtom GPS muis erbij?
Wel met kleine opleg van uwentwege.

Aan hoeveel opleg had je gedacht?
Welke taal is die QTek en in welke staat?

hellraiser

Legacy Member
kennyc zei:
Aan hoeveel opleg had je gedacht?
Welke taal is die QTek en in welke staat?
De qtek is in zéér goede staat en met Windows Mobile NL (nederlandstalig dus)
Had zo gedacht aan een 125 euro.
Laat maar iets weten.
Heb daar ook de horizontale brodit houder bij voor in auto en een mini SD van 512 mb met tomtom 6 benelux op.
De zwanehals heg ik niet.

kennyc

Legacy Member
@hellraiser: uw definitie van een 'kleine' opleg strookt niet echt met de mijne vrees ik.
De A636 heeft een snellere CPU (400MHz vs 200MHz) en een ingebouwde GPS - het enige dat de Qtek voor heeft op de Asus is de GSM-functionaliteit, die voor mij op zich geen 125EUR waard is. Wat mij betreft dus geen deal.

@ de rest:
Overzicht hoogste boden:
Siemens M75: €70 (Netrem)
Asus A636 + 2GB: €180 (Luke-san)

Fishie

Legacy Member
Motorola windows smartphone + 1 gig mini SD kaart voor de ASUS?

kennyc

Legacy Member
Fishie zei:
Motorola windows smartphone + 1 gig mini SD kaart voor de ASUS?

Welke model? Hoe oud? Staat? Garantie? ....
Een beetje meer info is wenselijk ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan