Archief - [GSM] SE w810 + nokia 3100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.error

Legacy Member
Sony ericsson w810 (incl alle originele accessories en originele doos)
info: Sony Ericsson - Products - Mobile phones - Overview - W810i
richtprijs: 25 euro
staat: geen gebruikssporen aanwezig
http://users.telenet.be/mhb/sell/CIMG1253.JPG
http://users.telenet.be/mhb/sell/CIMG1255.JPG
http://users.telenet.be/mhb/sell/CIMG1256.JPG

Nokia 3100 (incl lader en originele doos)
richtprijs: 10 euro
staat: is al een tijdje uit gebruik dus ik kan weinig garanties geven, maar hij werkt nog naar behoren.
http://users.telenet.be/mhb/sell/CIMG1250.JPG
http://users.telenet.be/mhb/sell/CIMG1251.JPG

Ik verkies een snelle afhandeling, als ik geen reactie krijg plaats ik dit zoekertje ook op andere sites.

Puppieke

Legacy Member
leeftijd w810?
garantie?

kan je een betere foto trekken van de voorkant van de gsm aub? (foto is behoorlijk blurry)

Hunterken

Legacy Member
is die 3100 nog in goede staat? gebruikssporen?
hoelang zou de batterij nog meegaan?

zou daar 10 incl verzending voor willen geven

dr.error

Legacy Member
@Puppieke, ik vermoed ongeveer iets meer dan 2 jaar. Geen garantie meer, ik denk niet dat ik de factuur nog heb. De voorkant is in perfecte staat, nergens iets terug te vinden van gebreken of krassen.

@Hunterken, ik kan geen garanties geven over de batterij. Maar vroeger ging deze meer dan een week mee, ik moest hem echt verbazingwekkend weinig opladen. Vanbuiten ziet hij er nog zo goed als perfect uit

dr.error

Legacy Member
rscaboy, als je er 5 euro verzending bijdoet is het in orde voor mij. Zelfde voor hunterken

Azhrarn

Legacy Member
Snelle afhandeling duurt lang.
Mijn bod telt nog tot morgenavond en dan moogt ge hem houden.

Azhrarn

Legacy Member
Bon na enige discussie neem ik de w810 toch.
Maar dan wel onder volgende voorwaarde.

1. 35 € inclusief verzending en je stuurt hem vrijdag op.
OK?

Hunterken

Legacy Member
Azhrarn zei:
Bon na enige discussie neem ik de w810 toch.
Maar dan wel onder volgende voorwaarde.

1. 35 € inclusief verzending en je stuurt hem vrijdag op.
OK?

wel weten wa ge wilt he :p

10 incl dan op de 3100
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan