dupondje
Legacy Member
Ik ga MISSCHIEN mijn Benq gsm verkopen. Wil gewoon zien of er iemand een bod doet. Want ik ben van plan een Smartphone te kopen, dus deze moet weg.
Gsm is aangekocht eind juni 2007. Nog in perfecte staat !
http://www.benq.com/products/mobile/?product=746
Gsm is aangekocht eind juni 2007. Nog in perfecte staat !
http://www.benq.com/products/mobile/?product=746