Archief - Grote collectie DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

berNd-

Legacy Member
35 EUR dan?

is 3,5 per dvd... meeneemprijs is 5... ?

Minimum prijs ? :)

Blord

Legacy Member
Minimum=Meeneem tenzij het bod me aanstaat. :evil:

berNd- zei:
35 EUR dan?

is 3,5 per dvd... meeneemprijs is 5... ?

Minimum prijs ? :)

50€ incl. Ik moet nog 4,30 betalen aan porto, vergeet dat niet he.

7 incl voor polar express dan
@lem: doe een eurootje erbij en we hebben een deal

BiZi

Legacy Member
Krull
Solaris
The Island
Johnny Mnemonic
Polar Express 2 disc
Sky Captain 2 disc

31 incl

ik kan pas 3 okt met bankoverschrijving betalen aangezien ik nu in het buitenland zit. paypal betaling kan ik wel direct regelen... laat maar weten of je dit ziet zitten. a+

berNd-

Legacy Member
Blord zei:
Minimum=Meeneem tenzij het bod me aanstaat. :evil:



50€ incl. Ik moet nog 4,30 betalen aan porto, vergeet dat niet he.


@lem: doe een eurootje erbij en we hebben een deal

40 EUR afgehaald, laatste bod :)

kiewitcity

Legacy Member
the village ,men in black 1 en 2 , the girl next door , pulp fiction , dark city
6 films 20 euro verz incl?
indien akkoord pm me dan.

Blord

Legacy Member
BiZi zei:
Krull
Solaris
The Island
Johnny Mnemonic
Polar Express 2 disc
Sky Captain 2 disc

31 incl

Krull is al weg, 30€ incl.

@berNd-: sorry, no deal
@kiewitcity: sorry, no deal

Michy_VI

Legacy Member
dvd's vandaag aangekomen
in perfecte staat
whitelist komt eraan

Mr Red

Legacy Member
Ik weet niet welke er al van weg zijn, maak je prijs maar en pm me anders verlies ik dat toch uit het oog. bedankt



The Polar Express, 2-disc
i-Robot, 2-disc
The Girl next Door
Edward Scissorhands
Doom
Harry P : vuurbeker
Staarship Troopers
The Girl next door
spiderman 2

Yenneman

Legacy Member
"Blord, de snelste leverancier die er is!":)

Niets is zo leuk als na een zware stagedag thuiskomen en uw aankoop die je gisteren betaalde op uw bureau zien liggen...

kiewitcity

Legacy Member
waarom geen deal zitten films tss die in media markt en andere plaatsen voor 3 euro te koop zijn..........

20 euro blijft me max bod of wat had gij in gedachten...

Blord

Legacy Member
Voor 3€ ga dan zelf maar halen. Je bent niet verplicht bij mij te kopen.

.... hier stond onzin.

The_Poet

Legacy Member
Ghost in the shell I
Ghost in the shell II
FF VII
A Tale of Two Sisters
Dark City

Wat is hier nog van over ?

Blord

Legacy Member
Ghost in the shell I
FF VII
A Tale of Two Sisters
Dark City

De FF VII is een 2-disc Special Edition.
22€ incl.

The_Poet

Legacy Member
20euro inclus en tis goed (is dien GhostInTheShellII backup er niet meer bij ?)
PM gerust ;o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan