Archief - GPS - Mio Digiwalker 268+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.conne.

Legacy Member
Wegens aankoop van een Qtek die dit toestel vervangt, verkoop ik het.
Het gaat om een Mio Digiwalker 268+.
http://www.mioatcebit.be/nl/gps-navigatie-toestel-Mio-268-plus-overzicht.htm
Draait MioMap v2, kaarten van de Benelux staan op het meegeleverde 512 Mb SD kaartje, op cd-rom staan ook nog Major Roads of Europe.
Is ook klaar voor TMC, mits aankoop van een extra antenne.
Wordt verkocht met de doos en alle accesoires:
-autohouder
-autolader
-thuislader
-USB kabel
-cd-rom met extra software, mappen, etc..

Minimum: € 100
Meneem: € 150

Gelieve exclusief te bieden.
Ik behoud mij het recht ... bla bla bla ...
Regio is Gent, verzending is mogelijk op kosten en risico van de koper, kan eventueel ook brengen tegen kleine vergoeding.

Biz-Art

Legacy Member
met de nieuwe software?
alles werkt nog perfect?
van waar in regio Gent ben je?

.conne.

Legacy Member
Biz-Art zei:
met de nieuwe software?
alles werkt nog perfect?
van waar in regio Gent ben je?

MioMap v2 is nog de vorige software, niet degene die nu op de nieuwe Mio's staat (v3).
Maar op internet is wel te vinden hoe je de nieuwe software kan laten draaien op deze Mio, ik heb het zelf echter nog niet geprobeerd. Zou wel perfect moeten lukken.
Voor de rest werkt dit toestel perfect, ik doe het enkel weg omdat het nu overbodig geworden is.
Ik ben van Melle, dus dicht bij Merelbeke.. ;)

[MJ]

Legacy Member
Indien de batterij nog in goede staat is: € 75 afgehaald.

Biz-Art

Legacy Member
indien er geen krassen op het scherm zijn en de batterij nog in goede staat is bod van €80.

.conne.

Legacy Member
Voor € 90 mag hij weg.
Toestel is perfect in orde, zowel scherm als batterij.

K3nsh1n

Legacy Member
koopje dus, alles zit er bij? dan ben ik wel geinterseerd
er kan ook europa op zei je?

.conne.

Legacy Member
Het zou niet echt eerlijk zijn om Biz-Art niet de kans te geven om eventueel hoger te bieden dan jou, hij heeft mij gemeld dat hij enkele dagen niet online zou zijn.
Maar ik kan natuurlijk niet inschatten of en hoe hoog hij wil gaan.
Ik zal de meeneem voorlopig nog laten staan op € 150, en het minimum verlagen naar € 90.
Indien Biz-Art geen interesse zou blijken te hebben, kunnen we nog altijd een regeling treffen (ik ben geen moeilijke mens).

.conne.

Legacy Member
Genoteerd, ik wacht op bericht van Biz-Art en dan zal ik afsluiten, ik vermoed ergens dit weekend.

Brecht

Legacy Member
ik weet niet of dit mag, maar moest de koper geinteresseerd zijn in een tmc antenne voor dit toestel, ik heb een op overschot liggen.

.conne.

Legacy Member
Genoteerd, ik zet de meeneem bij deze op € 120 en zal afsluiten morgen (18/01/08) om 22:00

K3nsh1n

Legacy Member
lo, ik kdenk dak toch liever vo ne nieuwen ga,vo 90 euro meer eb ik een me europa op en betere software, tzal vo biz-art worden

.conne.

Legacy Member
Misschien toch eerst eens wat opzoekingswerk doen vooraleer je een bod uitbrengt dan, het is hier geen speeltuin hé.. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan