Archief - GPS: Asus A716 Bluetooth & Wlan + Holux Bluetooth GPS receive + TomTom 3 Benelux

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiTuS

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn GPS Combinatie,
ik heb zonet mijn trouwe reisgezel vervangen door een nieuwer model.

Wat ik verkoop:

PDA: Asus A716
Specs en review
64MB Intern Geheugen
Windows Mobile 2003
TomTom3 Installed with BENELUX and Major Roads of Europe maps.
400mhz PXA255 processor
WIFI a/b Integrated
Bluetooth
CF & SD cardslot
CF Card 256mb bijgeleverd

GPS: HOLUX GR-230
Specs
Bluetooth GPS Receiver
SIRF II
12 Kanaals

Toebehoren:
-Wagenoplader voor GPS & PDA
-Cradle voor PDA op PC aan te sluiten
-Professionaal opbergzakje PDA (met broeksriemclip)
-PDA houder voor in de wagen

Dit alles is in perfecte staat! werkt probleemloos en brengt je overal naartoe zonder probleem.
De PDA heeft lichte gebruikssporen (niet abnormaal) en heeft geen stylus meer.

Vraagprijs: 120 EURO
Af te halen in Aalst.

[MJ]

Legacy Member
Eventueel interesse in ruil met (recente) hardware + opleg? Zoniet, onder voorbehoud bodje van € 70.

Hoe oud is het toestel? Nog garantie/factuur erbij?

TiTuS

Legacy Member
wat voor hardware ?
het toestel is intussen 2,5 jaar oud denk ik, factuur ja, garantie is verlopen vermoed ik.

[MJ]

Legacy Member
Heb nog liggen:

- Maxtor 80 gig IDE (factuur/garantie bij)
- Artek speed 3500 behuizing voor hd (factuur/garantie bij)
- latje van 1 gig DDR2 pc4200
- Topcom Skyr@cer 154g wireless kaartje
- 17" CRT monitor

[MJ]

Legacy Member
np, kon t maar vragen he... ;)

Mijn bod geldt nog steeds, however. Er is wel geen garantie meer op, maar ik veronderstel dat eventueel ff testen wel geen probleem is zeker?

TiTuS

Legacy Member
testen is no problem zenne ;)
ik heb hem gebruikt tot eergisteren

de prijs is nog wat aan de lage kant, hij moet geen 125 gaan, maar had toch graag 3 getallen (voor de komma!) gezien ;)

[MJ]

Legacy Member
Helaas, dan zal t voor nen andere keer zijn... heb maar een 80 te besteden :/
moest u bedenken, ge weet nooit, ajoinen onder mekanderen, ge kintj da wel he... let me know

DoubleYouIm

Legacy Member
werkt deze met laatste nieuwe tom tom versie?
past er ook kleine geheugenkaartje in?
XD of hoe noemt da nu weer :p


mvg
85euro geboden tot nu toe ;)

TiTuS

Legacy Member
hey! :)
wel tomtom6 heb ik geinstalleerd erop maar routes uitstippelen lukte me niet, rondrijden en de gps me laten volgen wel :) tomtom5 heb ik nog niet geprobeerd. Eerlijk gezegd heeft tomtom3 altijd zijn ding gedaan voor mij, de 5 & 6 zien er nog net hetzelfde uit maar hebben enkele nieuwere functies vermoedelijk.
85 euro genoteerd

TiTuS

Legacy Member
ben niet opzoek naar iets specifieks eigenlijk
enige dat ik kan gebruiken is een nieuwe gsm
maar laat me gerust weten wat je in de aanbieding hebt, misschien is er wel iets interessants bij :)

vanic

Legacy Member
als de receiver alleen weg gaat... dan heb ik interesse in je PDA

bod van 60€ excl. voor de pda ( en toebehoren)...

TiTuS

Legacy Member
wel voor mij zijn beide biedingen goed!
ik wilde meer dan 100 euro tesamen hebben, alhoewel ik 1 verkoop verkies, is dit ook goed indien ik jullie garantie heb dat jullie alles nemen :) ik wil niet riskeren met iets achter te blijven ;)

laat jullie gegevens gerust achter per privé, kunnen jullie erom komen en zo ja wanneer ?
kunnen jullie beiden nogmaals bevestigen interesse te hebben ? ;)

bollie69

Legacy Member
zou ik er eventueel vanavond achter kunnen komen?
indien het toch in aalst is is dit niet zo ver rijden voor mij.

nog een paar vraagjes?

is autooplader erbij?
eventueel garantie nog?

vanic

Legacy Member
bij mij zou het dienen opgestuurd te worden... ( vandaar excl. )
hopelijk is er ook een lader voor in de auto bij

zelf heb ik al een BT receiver vandaar enkel de interesse in de PDA en zijn toebehoren

als je gegevens pm'd dan stort ik onmiddellijk het bedrag ( ik meen dat wij al eens "zaken" deden)

TiTuS

Legacy Member
autooplader is erbij garantie vermoed ik niet ?
ik wil eerst bevestiging van vanic voor de pda vooraleer ik bevestig om hem te komen halen :)
vanic ? hou ons op de hoogte!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan