Archief - Garmin Nuvi 760

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Hierbij wordt dus van een vriend van me een Garmin Nuvi 760 verkocht.
Toestel is amper een maand oud met factuur van rond de 10e januari (dacht 13/01 maar ben niet 100% zeker). Komt dus met net geen 2 jaar garantie!!!
Dit toestel is dus in nieuwstaat en enkel een paar keer gebruikt.
Officiele prijs is € 419 en ik heb hem rond de € 400 gevonden op internet.
Toestel heeft Europese kaarten, bluetooth voor met de gsm (handsfree), TMC-module (trafiek-informatie) en een FM-transmitter voor draadloos op de auto-radio aan te sluiten.

foto's: http://users.telenet.be/undergod2/ebay/

Minimumprijs: € 300
Meeneemprijs: € 350

Toestel kan opgehaald worden in Ieper of Gullegem (Wevelgem). Kan in de omstreken eventueel gebracht worden. Opsturen is op kosten en risico van de verkoper. Indien u biedt, doe dat dan serieus, en exclusief!

Greetz,
Q

Zex\

Legacy Member
bod van 250 EUR

voor 300-350 hebt ge ne splinternieuwen TOMTOM XL Europe blabla met schitterend veel opties enz

NoizeSuppressor

Legacy Member
Zex\ zei:
bod van 250 EUR

voor 300-350 hebt ge ne splinternieuwen TOMTOM XL Europe blabla met schitterend veel opties enz

Garmin batterij gaat dubbel zo lang mee enzo, je vergelijkt appelen met peren om aan een prijsje te komen :naughty:

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Zex\ zei:
bod van 250 EUR

voor 300-350 hebt ge ne splinternieuwen TOMTOM XL Europe blabla met schitterend veel opties enz

bod genegeerd, en zoals de rest zegt, vergelijkt eens een gps met een gps... Als ge dan absoluut wilt vergelijken moete dat doen met de tomtom 720T, en deze hebt ge niet voor 250 ;-)

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Vynah zei:
Bod van 275€, voel u vrij om te negeren natuurlijk ;)

bod wordt niet aanvaardt, er staat niet voor niets een minimumprijs!
Voor een toestelletje in nieuwstaat, een maand oud, denk ik niet dat 3/4 van de nieuwprijs zo een slechte zaak is? ;)
Doe daar 25 eurotjes bij en momenteel is hij dan voor u :)

Greetz,
Q

Vynah

Legacy Member
Allez hup, 300€, dan wel geleverd in Gent of in Damme (In damme enkel dit weekend)

[Mh]UnderGod

Legacy Member
300 exclusief is in orde, zal vragen of hij binnenkort in regio Gent of Damme moet zijn maar zou mij verwonderen...
Ik laat het u weten :)

[edit]
zonet effe gebeld en hij moet dus niet in die omgeving zijn in de komende week, zou je de vervoerskosten betalen, ik sluit af zondagavond
[/edit]

Vynah

Legacy Member
300€ inc is mijn bod, je ziet maar dan wat je ermee doet...

[Mh]UnderGod

Legacy Member
De laatste (2008) mappen zijn sinds woensdag beschikbaar voor de dealers, en die zitten dan nog op geen enkele gps. MAAR, het toestel is nog niet geregistreerd, dus ge krijgt de nieuwe mappen volledig gratis na registratie.
Als ik het toestel zelf breng moet ik +/- 110km rijden, da's voor mij € 10 benzine. Met de post iets van een € 3.70 zeker? En met taxipost iets van een € 18...

Vynah

Legacy Member
Allez 310€ dan als je 't komt brengen (post lijkt mij nogal riskant). Kan je 't vandaag nog komen brengen?

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Ok, dus de gps is momenteel voor Vynah, als er tegen zondag-middag 12u niemand anders biedt is hij verkocht ;)

[Mh]UnderGod

Legacy Member
sjot n° 3 \o/
Allé mensen, minimumbod is gehaald door Vynah, niemand erover?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan