Rorschach
Legacy Member
Hellow,
Ik doe mijn E71 weg, hij is in perfecte staat, echt totaal geen krassen
.
Is echt een toptoestel, emails pushen goed door en het webbrowsen gaat ook super.
Hij is geupdate met de Ovi Store erop.
Er zit nog langer als een jaar garantie op, heeft altijd in beschermhoes gestoken en is de eerste 4 maanden totaal niet gebruikt. Hij is toen gewonnen geweest bij een wedstrijd.
Ik heb nog de oortjes, datakabel, oplader, cdrom en gsm zelf! Alles buiten de doos dus. Bij verhuis niet meegenomen, buiten een mooie foto kan je er toch niet veel mee doen
.
Ik wil hem ruilen tegen een andere gsm met opleg langs mijn kant.
Graag had ik hiervoor toch nog een 180 - 200 euro voor gezien!
Ik hoor het wel,
kusjes
Ik doe mijn E71 weg, hij is in perfecte staat, echt totaal geen krassen
.Is echt een toptoestel, emails pushen goed door en het webbrowsen gaat ook super.
Hij is geupdate met de Ovi Store erop.
Er zit nog langer als een jaar garantie op, heeft altijd in beschermhoes gestoken en is de eerste 4 maanden totaal niet gebruikt. Hij is toen gewonnen geweest bij een wedstrijd.
Ik heb nog de oortjes, datakabel, oplader, cdrom en gsm zelf! Alles buiten de doos dus. Bij verhuis niet meegenomen, buiten een mooie foto kan je er toch niet veel mee doen
.Ik wil hem ruilen tegen een andere gsm met opleg langs mijn kant.
Graag had ik hiervoor toch nog een 180 - 200 euro voor gezien!
Ik hoor het wel,
kusjes
