Archief - DVD's: Veel toptitels!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Timo-

Legacy Member
Hierbij verkoop ik een heel klein deeltje van mijn dvdcollectie.
Geen vaste meeneem of minimumprijs. Doe maar een bodje
De lijst:
- 3:10 to yuma
- the aviator
- the bank job
- Blood diamond
- Bourne supremacy
- Day after tomorrow
- der Untergang (QFC)
- Die hard quadrilogy
- Donnie Brasco
- the Fast and the furious
- 2 fast 2 furious
- F&F Tokyo drift
- Fight club
- the Gladiator
- Kill Bill 1
- Kill Bill 2
- Lord of the rings trilogy
- Million dollar baby (QFC)
- Oceans 11
- Oceans 12
- Oceans 13
- Rambo
- Running scared
- Seven (met kartonnen sleeve)
- SWAT
- Taken
- Terminator 2 judgement day
- Training day
- Walk the line

Afhalen kan ik omgeving Herentals (na de paasvakantie ook in Leuven). Staat ook op 2dehands.
Ruilen tegen bluray film(s) mogelijk

GodLikeBE

Legacy Member
prijsje incl voor

Blood diamond
The Dark Knight
The Gladiator

thnx ;)

Puppieke

Legacy Member
- American history X
- Apocalypto (QFC)
- Deja vu
- the Matrix trilogy (met 2 2disc-edities)

hoeveel inclu?

-Timo-

Legacy Member
Is redelijk groot om op te sturen :). Kan het je eventueel wel even brengen want ik kom vaak in Ranst en omgeving.

35 euro incl verzending of gebracht

Stel gewoon maar iets voor he mensen. Doe maar een bod....

Gadokondre

Legacy Member
Hoeveel voor:

- Apocalypto (QFC)
- Batman begins
- the Dark knight
- Sin city

Puppieke

Legacy Member
-Timo- zei:
Is redelijk groot om op te sturen :). Kan het je eventueel wel even brengen want ik kom vaak in Ranst en omgeving.

35 euro incl verzending of gebracht

Stel gewoon maar iets voor he mensen. Doe maar een bod....

35 is me teveel voor 6dvd's (das 5,8€ per dvd)

mijn voorstel 26€ incl voor de 6DVD's

-Timo-

Legacy Member
Puppieke zei:
35 is me teveel voor 6dvd's (das 5,8€ per dvd)

mijn voorstel 26€ incl voor de 6DVD's

6 dvd's verzenden kost al redelijk wat he... Dan houd ik er maar iets meer dan 20 euro aan over. Dat is nog geen 3,5 euro ...
30 incl wil ik nog doen

Puppieke

Legacy Member
jama ge passeerde vaak in ranst.. dan is er geen verzending meer aan hé ;)
dan is het maar ff afgeven... en hou je 4.35€ over per DVD

-Timo-

Legacy Member
Puppieke zei:
jama ge passeerde vaak in ranst.. dan is er geen verzending meer aan hé ;)
dan is het maar ff afgeven... en hou je 4.35€ over per DVD

Ja passeren is veel gezegd :). In de buurt kom ik geregeld. Mijn auto rijdt ook niet op water he :). Ik denk er eens over na.

Puppieke

Legacy Member
ik kan u gerust een stukje tegemoet komen hoor als ge "in de buurt" zijt.
mijne velo kan van Ranst centrum over Emblem tot in lier geraken ;)

anywayz...laat maar iets weten

-Timo-

Legacy Member
Lijst is aangepast nu (enkelen al verkocht).
Stel maar iets voor en ik denk erover na :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan