Archief - dvd's te koop van alles wat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whitestars

Legacy Member
disney's : nl ondertiteld en gesproken
sneeuwwitje
pinokkio
the lion king
doornroosje
robin hood

pirates of the caribbean at worlds end ( sealed )

k3 alle kleuren
k3 en het ijsprinsesje
mega mindy : de valse dokter + de stemmennicrofoon
mega mindy : wonderhaar + winkeldieven
het beste van samson & gert ( kids dvd collectie )
plop & de toverstaf ( kids dvd collectie )

prijs aub?
Kan je ook een beetje richtprijzen zetten op deze want als het totaal te duur is neem ik er maar een paar.

montana13

Legacy Member
hoeveel incl voor the lord of the rings : the return of the king : collector's dvd gift set ??
en hoeveel incl voor lotr en terminator 2+platoon?

whitestars

Legacy Member
75inc????? dat is zonder verzending gewoon postpak of kiala maar 70 euro ongeveer... deel dat door 12 en ik betaal je bijna 6 euro per dvd.... Ja dat ga ik dus absoluut niet doen. Ik koop world's end sealed al voor 6 euro nieuw. Ik had gehoopt op 3 exc per dvd in packetprijs. Dus eerder iets van een 40inc.

Zelanus

Legacy Member
whitestars zei:
75inc????? dat is zonder verzending gewoon postpak of kiala maar 70 euro ongeveer... deel dat door 12 en ik betaal je bijna 6 euro per dvd.... Ja dat ga ik dus absoluut niet doen. Ik koop world's end sealed al voor 6 euro nieuw. Ik had gehoopt op 3 exc per dvd in packetprijs. Dus eerder iets van een 40inc.

Ik veronderstel dat het vooral de disney dvd's zijn die het duur maken ;)
De lion king gaat op ebay gemiddeld nog altijd 25 euro.
Dit om maar effe te zeggen dat de TS zijn vraagprijs redelijk correct is.

whitestars

Legacy Member
Zelanus zei:
Ik veronderstel dat het vooral de disney dvd's zijn die het duur maken ;)
De lion king gaat op ebay gemiddeld nog altijd 25 euro.
Dit om maar effe te zeggen dat de TS zijn vraagprijs redelijk correct is.
Mja ok, dank je voor de informatie, dan pas ik of koop ik wel blu rays ergens, die zijn bijna goedkoper... Het was me vooral om de disneys te doen dus die ga ik niet laten vallen....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan