Archief - DVD's aan €1!! series: Sopranos, Greys Anatomy,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
DVD's aan 1 exc

-About Adam
-Ants in the pants + more ants in the pants
-Humo's beeld van een zomer (eerste)
-Bandits
-Bloodgnome
-Céline the movie
-Cider House Rules, The (2 oscars)
-Deathwatch
-Dukes of Hazard (ex-rental)
-The Good Son
-Ghoulies & Ghoulies II
-Heartstopper
-Hellegat
-In America
-The Inconvient Truth (gewoon hoesje, versie van bij de Humo)
-The Island of Dr. Moreau
-Kaw
-Kitty Killers
-Kissing a Fool (David Schwimmer)
-Larva
-Living Death
-Love & Sex
-Nuns on the run
-Posers
-Ravage
-Reaping, The (geen NL subs)
-So Little Time deel drie (Olsen twins)


DVD's aan 2 exc

-Jabberwocky
-Mona lisa smile
-Mortal Kombat 4-pack (...)
-Mortal Kombat II Annihilation
-Save the last dance
-Save the last dance 2
-Scooby Doo
-Shade (Stalone)
-She's all that
-Streep wil racen
-Sword in the moon (Asiamania)
-The Good Shepherd
-Transformers (animated film)
-Wake of Death (JC Van Damme)
-Windtalkers (afgeprinte hoes)
-XxX (R3 zonder NL subs dacht ik)


Series:

-CSI: Grave Danger (Seizoen 5 finale, directed by Quentin Tarantino, zit in speciaal metal case en deze aflevering is geregisseerd door Quentin Tarantino!!) => 3 exc

-Arrested Development (2 EPs) => €0

-Dawson's Creek: Complete first season => 10 exc

-Hi-de-hi!: Complete serie 1 => 3 exc

-Roseanne seizoen 1 => 10 exc

-King of Queens: Seizoen 1 => 10 exc

-Medium: Seizoen 1 => 10 exc voor seizoen 1

-Wittekerke deel 1 => 7 exc

-Spring Seizoen 1 => 10 exc

-Thuis: Seizoen 1
-Thuis: Seizoen 2

2 seizoenen samen => 15 exc

-Full House serie 2 => 5 exc

-SOS piet Deel 1
-SOS Piet Deel 2

2 delen samen => 8 exc


Allemaal met NL Subs, prijzen zijn MINIMUMPRIJZEN
Bieden exclusief verzendkosten
Ook op andere sites

Rood = verkocht

moeder_theresa

Legacy Member
Robo Warriors, is dat Engels gesproken of is dat die Duitse versie?

Grtz

Jayvie

Legacy Member
Das deze:

Robo Warriors (1996)

Die is Engels gesproken, ja :) Is origineel toch ook in het Engels he, of niet?

*edit* Inge, mijn broer woont in Deurne, misschien dat ik daar wat DVD's kan achterlaten?

moeder_theresa

Legacy Member
Hoeveel wil je voor:

- Bill & Ted Bogus Journey
- Ghoulies
- Ghoulies 2
- Robo Warriors

Inclusief verzending?

Grtz

Jayvie

Legacy Member
7 inclusief (verzending is 3 euro + enveloppe)

Die Ghoulies zitten in 1 doosje he.

Fientje

Legacy Member
A walk to remember
Scooby Doo 2
zijn die in perfecte staat zonder krassen en NL ondertiteld ?

FORZA M

Legacy Member
- Bill & Ted's bogus Journey
- Fahrenheit 9/11
- A walk to remember
- Jabberwocky
- Sicko

€8 afgehaald.

Jayvie

Legacy Member
FORZA M zei:
- Bill & Ted's bogus Journey
- Fahrenheit 9/11
- A walk to remember
- Jabberwocky
- Sicko

€8 afgehaald.

- Bill & Ted's bogus Journey => 1 exc
- Fahrenheit 9/11 => 1 exc
- A walk to remember => 2 exc
- Jabberwocky => 2 exc
- Sicko => 2 exc

Zo noteer ik het ;) Ik sluit hiervoor af binnen 24u!

*edit* Of als je kan afhalen vanavond nog, dan sluit ik direct af.

Jayvie

Legacy Member
Fientje zei:
A walk to remember
Scooby Doo 2
hoeveel voor deze 2 incl

4 exc, zou op 6 inclusief verzending komen. Maar ik laat het ook nog wel 24u openstaan voor biedingen (als jij een bod plaatst). Waarschijnlijk komt daar niets meer op, ze staan al een tijdje op 9lives dus ja :)

jerri

Legacy Member
-Grey's Anatomy Seizoen 1
-Grey's Anatomy seizoen 2
20€ afhalen in deurne?

indien in goede staat

Jayvie

Legacy Member
Zijn in goede staat, maar das 10 euro minder dan mijn minimumprijs...

castillio

Legacy Member
-Wim Helsen: Heden Soup
-Bert Kruismans: België voor Beginners
-Grey's Anatomy seizoen 2

-Street Fighter ==> welke is deze juist?

hoeveel voor de samen?

Jayvie

Legacy Member
castillio zei:
-Wim Helsen: Heden Soup
-Bert Kruismans: België voor Beginners
-Grey's Anatomy seizoen 2

-Street Fighter ==> welke is deze juist?

hoeveel voor de samen?
25 exc allemaal samen.

Die Street Fighter is die met Van Damme ;) The Movie uit 1994 dus :)

Fientje

Legacy Member
Jayvie zei:
4 exc, zou op 6 inclusief verzending komen. Maar ik laat het ook nog wel 24u openstaan voor biedingen (als jij een bod plaatst). Waarschijnlijk komt daar niets meer op, ze staan al een tijdje op 9lives dus ja :)

6€ vind ik ok je moet me maar pm als ze van mij zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan