Archief - DVD's @ 1 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
DVD's aan 1 exc

-About Adam
-Ants in the pants + more ants in the pants
-Humo's beeld van een zomer (eerste)
-Bandits
-Bloodgnome
-Céline the movie
-Cider House Rules, The (2 oscars)
-Deathwatch
-Dukes of Hazard (ex-rental)
-The Good Son
-Ghoulies & Ghoulies II
-Heartstopper
-Hellegat
-In America
-The Inconvient Truth (gewoon hoesje, versie van bij de Humo)
-The Island of Dr. Moreau
-Kaw
-Kitty Killers
-Kissing a Fool (David Schwimmer)
-Larva
-Living Death
-Love & Sex
-Nuns on the run
-Posers
-Ravage
-Reaping, The (geen NL subs)
-So Little Time deel drie (Olsen twins)


DVD's aan 2 exc

-Jabberwocky
-Mona lisa smile
-Mortal Kombat 4-pack (...)
-Mortal Kombat II Annihilation

-Save the last dance
-Save the last dance 2
-Scooby Doo
-Shade (Stalone)
-She's all that
-Streep wil racen
-Sword in the moon (Asiamania)
-The Good Shepherd
-Transformers (animated film)
-Wake of Death (JC Van Damme)
-Windtalkers (afgeprinte hoes)
-XxX (R3 zonder NL subs dacht ik)


Series:

-CSI: Grave Danger

-Arrested Development (2 EPs) => €0

-Dawson's Creek: Complete first season => 10 exc

-Hi-de-hi!: Complete serie 1 => 3 exc

-Roseanne seizoen 1 => 10 exc

-King of Queens: Seizoen 1 => 10 exc

-Medium: Seizoen 1 => 10 exc voor seizoen 1

-Wittekerke deel 1

-Spring Seizoen 1 => 10 exc

-Thuis: Seizoen 1
-Thuis: Seizoen 2

2 seizoenen samen => 15 exc

-Full House serie 2 => 5 exc

-SOS piet Deel 1
-SOS Piet Deel 2

2 delen samen => 8 exc


Allemaal met NL Subs, prijzen zijn MEENEEMPRIJZEN
Bieden exclusief verzendkosten
Ook op andere sites

Rood = verkocht

ALLES SAMEN = €90 exc!

Ronnie86

Legacy Member
island of dr moreau


4 incl? (1 € dvd+ 3 verzending)

*edit* sava voor 3 dan :) *

Jayvie

Legacy Member
Moes zei:
witterke 9 incl

Ronnie86 zei:
island of dr moreau


3 incl?

Bieden exclusief verzendkosten staat er :p

respectievelijk 7 exc
en
1 exc

veronderstel ik dan?
Zoja, deal dan voor beiden.

*edit* Ronnie, 3 inc is genoeg als het met de standaardverzending van de post is ;)

Ronnie86

Legacy Member
jaja. incl bieden is gemakkelijker:p
anyways. post aangepast dus dealtje?

Clouds&Cereals

Legacy Member
CSI: Grave Danger
6 incl ? ( 3€ + 3 € ) standaardverzending post ...

Blackslayer

Legacy Member
-Mortal Kombat 4-pack (...)

link over wat het hier precies gaat?

RocKer

Legacy Member
Bandits
Cider House Rules, The (2 oscars)
Mortal Kombat 4-pack (...)
-Mortal Kombat II Annihilation
Shade
-CSI: Grave Danger (Seizoen 5 finale, directed by Quentin Tarantino, zit in speciaal metal case en deze aflevering is geregisseerd door Quentin Tarantino!!) => 3 exc

Als ik goe tel is da 11€,da's deal?

Zit die Annihilation II soms ook in dat 4-pack,zoja moet ik niet hebben,zonee,dan neem ik hem ook he.

Jayvie

Legacy Member
RocKer zei:
Bandits
Cider House Rules, The (2 oscars)
Mortal Kombat 4-pack (...)
-Mortal Kombat II Annihilation
Shade
-CSI: Grave Danger (Seizoen 5 finale, directed by Quentin Tarantino, zit in speciaal metal case en deze aflevering is geregisseerd door Quentin Tarantino!!) => 3 exc

Als ik goe tel is da 11€,da's deal?

Zit die Annihilation II soms ook in dat 4-pack,zoja moet ik niet hebben,zonee,dan neem ik hem ook he.

Die CSI is verkocht aan maudinges.
De rest mag je hebben voor 8 exc dan, die Annihilation zit niet bij in dat pack.

RocKer

Legacy Member
Jayvie zei:
Die CSI is verkocht aan maudinges.
De rest mag je hebben voor 8 exc dan, die Annihilation zit niet bij in dat pack.

Ok,CSI niet,ik neem wel alle andere,zoals je zegt hierboven,voor 8€,verder afspreken via pm.

Jayvie

Legacy Member
Sorry dude. Stond er al wel een heel tijdje op, al een paar topics lang. Normaal sluit ik niet zo snel af, maar al dat gerief moet gewoon buiten, en liefst zo snel mogelijk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan