[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Hallo,
ik heb de DVD The Departed gewonnen .. het gaat hier om de Special Edition, vraag me niet wat die extra heeft want ik heb ze no niet opengedaan. De DVD is dus nog sealed, aangezien ik de film al gezien heb in de cinéma en ik geld goed kan gebruiken zet ik hem liever te koop ...
Verzending via post mogelijk,
ik woon in Aalst en kan eventueel mits vergoeding brengen (wel geen 100'en kmers)
Mvg
ik heb de DVD The Departed gewonnen .. het gaat hier om de Special Edition, vraag me niet wat die extra heeft want ik heb ze no niet opengedaan. De DVD is dus nog sealed, aangezien ik de film al gezien heb in de cinéma en ik geld goed kan gebruiken zet ik hem liever te koop ...
Verzending via post mogelijk,
ik woon in Aalst en kan eventueel mits vergoeding brengen (wel geen 100'en kmers)
Mvg


