Archief - [dvd pakket] 110 films - 5 series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelanus

Legacy Member
Beginnen bieden vanaf 135 euro excl. voor het pakket.
Niks apart


De films
06 05
16 blocks
187 (nieuw)
2x Blade 2
4 dvd box (nieuw)
(reservoir dogs, frailty, rules of engagement, steal)
Ghost ship
2x Lord of war
2x Running scared
2x Taxi 2
Alien 3 (zonder cover)
All quiet on the western front
Alone in the dark
An inconvenient truth
Art of the devil
Assault at precinct 13
Batman
Beneath
Blood money
Blub ik ben een vis
City of the living dead
Confidence
Constantine
Cube
Cutting class
Day of the dead
Dead fish
Dead ringers
Dinosauriers
Dreamscape
Edges of the lord
Ellendige avonturen
Epic movie
Evil dead 2
Evita
Exorcist the beginning
Fahrenheit 9/11
Final cut
Frankenstein
Golden years 1
Golden years 2
Halloween 4
Halloween VI
Hulk (2-disc)
Jason x
John Q (nieuw)
Jurassic park
Lara croft Tombraider (zonder cover)
Large
Maximum overdrive
Miles from home
Monster's ball
Napoleon
Needful things
Nightflier
Original sin
Out of time
Pietje bell
Pitch black
Police academy
Psycho
Quicksilver highway
Reservoir dogs
Resident evil apocalypse
Ring 2
Saw
Shaft
Sleepwalkers
Slither
Smokin' stogies
Spartan
Stargate SG1
Taxi
Taxi 3
The amityville curse
The aviator
The beyond
The black dahlia
The bone snatcher
The contender
The dark side of the sun
The heart of america
The house next door
The killer
The long weekend
The neverending story
The one
The secret agent
The shawshank redemption
The storyteller
The third wheel
The winner
The x-files deadalive
The x-files existence
The x-files nothing important happened today
The x-files providence
The x-files the truth
True crime
Two bits
United flight 93 (docu)
War of the worlds
World trade center
Zathura

De series
Wheels of justice seizoen 1
The osbournes seizoen 1
CSI seizoen 1 (afl 1-12)
Baantjer seizoen 2 (1 dvd ontbreekt)
Battlestar galactica seizoen 3 (dvd 3 zit er 2x in en dvd 4 ontbreekt)


Staat ook op Tones

shadowangel

Legacy Member
Zou je eventueel kunnen leveren ook? Is natuurlijk wel een eindje

Zelanus

Legacy Member
shadowangel zei:
Zou je eventueel kunnen leveren ook? Is natuurlijk wel een eindje

Leveren zal niet lukken.

Verzenden eventueel? verzendkost zal op 10 euro komen.

shadowangel

Legacy Member
mja, met wat is dan verzonden?
Tis dat t toch over een relatief bedrag gaat he

Zelanus

Legacy Member
shadowangel zei:
mja, met wat is dan verzonden?
Tis dat t toch over een relatief bedrag gaat he

Voor 10 euro verzend ik het met taxipost secur.
Dat is dus met tracking en verzekerd tot 500 euro.
Veiliger kan je het niet hebben denk ik.

shadowangel

Legacy Member
onder voorbehoud van goede kwaliteit en dergelijke
beginbod dan van 100 excl

Zelanus

Legacy Member
shadowangel zei:
onder voorbehoud van goede kwaliteit en dergelijke
beginbod dan van 100 excl

uw bod van 145 incl. had ik genoteerd.
Dit zeker niet

shadowangel

Legacy Member
Hoe zit het met krassen en dergelijke? en hoe komt het dat niet alle juiste dvd's aanwezig zijn bij de seizoenen?

Zelanus

Legacy Member
shadowangel zei:
Hoe zit het met krassen en dergelijke? en hoe komt het dat niet alle juiste dvd's aanwezig zijn bij de seizoenen?

Over het algemeen zijn ze allemaal in goede staat.
Wat die series betreft. Heb ik zelf zo gekocht en te laat gezien.

Zelanus

Legacy Member
shadowangel zei:
heb je een datum in gedachten waarop je zou afsluiten?

Als mijn minimumprijs van 135 euro excl. bereikt is blijft het nog een dag open staan.

shadowangel

Legacy Member
bij eventuele prijsherziening laat je maar iets weten..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan