Archief - [DVD] oa Stargate Sg1, Sopranos, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rapturo

Legacy Member
Alle dvd's verkeren in goede staat en zijn allen (tenzij anders vermeld) met Nederlandse ondertitels

Ze kunnen afgehaald worden in Lede (nabij Aalst - Oost-Vlaanderen)
Ik kan ze ook verzenden op kosten van de koper.

!! Gelieve niet te bieden onder mijn minimum prijzen want daaronder verkoop ik ze niet alsook te bieden exclusief verzendingskosten !!

Als je een bod doet op meerdere zaken, gelieve dan voor elk apart deel een afzonderlijke prijs te vermelden aub


series

* The Sopranos S1, S2, S3 (kartonnen verpakking)
--- per seizoen: min 22 euro - meeneem 25 euro

* The Sopranos S4, S5 (amaray verpakking)
--- per seizoen: min 20 euro - meeneem 22 euro

* Stargate SG1 : seizoen 1 t.e.m 8 & pilot
--- per seizoen: min 20 euro - meeneem 22 euro
--- pilot : 6 euro

* CSI Miami seizoen 1 deel 2 & seizoen 2 deel 1 en 2
--- per deel: min 22 euro - meeneem 24 euro

* The 4400 : seizoen 2 & 3
--- per seizoen: min 11 euro - meeneem 12.5 euro

* The Complete Blackadder (4disc)
--- min 20 euro - meeneem 22 euro

* ER seizoen 1
-- min 10 euro - meeneem 12 euro

* Alias seizoen 1 & 2
--- per seizoen: min 18 euro - meeneem 22 euro

* Smallville seizoen 1, 2 & 3 (s3 zit in een amaray verpakking)
--- per seizoen (1&2): min 15 euro - meeneem 17 euro
--- seizoen 3 : min 14 euro - meeneem 16 euro


films

* M. Night Shyamalan box (Signs, 6th Sense, Unbreakable & The Village)
--- min 18 euro - meeneem 22 euro

* Infernal Affairs Trilogy (Tin box)
--- min 20 euro - meeneem 22 euro

* Mission Impossible 1,2,3 (MI 3 is een 3 disc editie)
--- meeneem voor de 3 : 15 euro, afzonderlijk 4 euro voor de 1ste, 5 euro voor de 2de en 6 euro voor de 3de film

* Gladiator extended version (3 disc zonder nl subs !)
--- min : 6 euro - meeneem 8 euro

* Pulp Fiction collector's edition ( Regio 1, geen nl subs en de buiten verpakking is iets beschadigd aan de de rechterkant
--- min : 6 euro - meeneem 8 euro


Daar ik nogal onregelmatige uren werk kan het zijn dat ik hier de komende dagen overdag niet kan reageren

Macresco

Legacy Member
Infernal Affairs Trilogy, heeft die NL subs?
Als em geen beschadiging heeft 22€ inclusief. en die subs natuurlijk

Rapturo

Legacy Member
tinnen doos, keepcases en dvd's zelf zijn in nieuwstaat, slecht 1 maal bekeken en ze beschikken over nl subs

bod genoteerd en als er tegen morgenavond 21.00 niemand 22euro excl geboden heeft is hij van u.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Kan er aan de prijs iets gedaan worden indien ik seizoen 1-3 neem van The Sopranos?

The-Godfather

Legacy Member
Ik ben mssn wel geïntresseerd in alles van The sopranos maar komt mij wat te duur uit.

Rapturo

Legacy Member
MrEsco zei:
10 euro soprano's 1-3
12 euro soprano's 4-5

bod vind ik veel te laag, sry


MaL1Ce zei:
sopranos s1 en s2 voor 45€ excl

bod genoteerd - 22.5€ excl per seizoen, als er tegen morgenavond 21.00 niemand mijn meeneemprijs heeft geboden, zijn ze de uwe.


Macresco zei:
Infernal Affairs Trilogy, heeft die NL subs?
Als em geen beschadiging heeft 22€ inclusief. en die subs natuurlijk

Infernal Affairs Trilogy verkocht aan Macresco

rikush

Legacy Member
geen extra korting als stargate met een aantel seizoenen tegelijk verkocht wordt?

rikush

Legacy Member
Rapturo zei:
hoeveel seizoenen had je in gedachten ?



zijn t de verschillende versies die,als je ze langs elkaar zet dan ook samen een tekst vormen?


Enig idee trouwens van de verzendkosten bij bvb 4 seizoenen of zo?


edit: mss voor de nieuwsgierigheid: hoeveel voor de 8 seizoenen + pilot?
box met 10 seizoenen kost nu 230 euro heb ik gezien.

Rapturo

Legacy Member
rikush zei:
zijn t de verschillende versies die,als je ze langs elkaar zet dan ook samen een tekst vormen?


Enig idee trouwens van de verzendkosten bij bvb 4 seizoenen of zo?


ja het zijn die grijze boxen, met op elke box een letter of een deel van een letter. Naast elkaar vormen ze het woord Stargate.


verzendingskosten voor 4 seizoenen, rond de 4-5 euro schat ik


In die nieuwe "superbox" zit die pilot wel niet in

als je ze allemaal wil pakken, 165€ incl verzending

rikush

Legacy Member
Rapturo zei:
ja het zijn die grijze boxen, met op elke box een letter of een deel van een letter. Naast elkaar vormen ze het woord Stargate.


verzendingskosten voor 4 seizoenen, rond de 4-5 euro schat ik


en wat is de prijs dan voor de 4 seizoenen?

4*20 +5 euro verzend= 85?

of korting?

Rapturo

Legacy Member
rikush zei:
en wat is de prijs dan voor de 4 seizoenen?

4*20 +5 euro verzend= 85?

of korting?

voor 85 incl verzending krijg je er de pilot bij, lager ga ik niet want dan kan ik ze evengoed verkopen op ebay of kapaza waar ze er nog iets meer voor durven geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan