owkeej, ik aanvaard jouw principieel-net-te-weinig bod
i know, ik koop dat soort dingen altijd in dvdbox rather dan ernaar te kijken op tv eens per week.
ik laat het open staan tot 10u morgenochtend, als er overboden wordt net voor 10u dan laat ik het telkens nog 2u open na het laatste/hoogste bod.