Archief - [DVD] Lost S1 & S2 / 4400 S1-S3 / X-Files S9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anubis

Legacy Member
Om plaats te ruimen in mijn dvd-rek, verkoop ik enkele dvd-boxen van tv-reeksen die ik toch niet meer zal bekijken. De meeste boxen zijn slechts één maal afgespeeld en in uitstekende staat.

Titels + minimumprijzen:

[1] Lost Season 1 ... 15 euro
[2] Lost Season 2 ... 20 euro (nooit afgespeeld)
[3] The 4400 Season 1 ... 10 euro
[4] The 4400 Season 2 ... 10 euro
[5] The 4400 Season 3 ... 15 euro (één disc heeft een zeer lichte kras, maar geen problemen bij het afspelen)
[6] The X-Files Season 9 ... 15 euro (in ongeopende verpakking, zonder NL ondertitels!)

Gelieve te bieden exclusief verzendingskosten. Afhalen is mogelijk te Mortsel (Antwerpen).

s3am

Legacy Member
wat is de meeneemprijs voor lost season 2
zeker een bodje van 20 €

YUPER

Legacy Member
Bodje van 35 incl. voor Lost 1 en 2 En mss ook geinterreseerd in the 4400

Anubis

Legacy Member
@s3am: genoteerd, maar reeds overboden... geen meeneemprijs. Als er 48u na een bod geen hoger bod is, is het item verkocht.

@YUPER: niet genoteerd, bieden exclusief verzending aub.

@ XeNiUs: Regio 2 inderdaad (allemaal trouwens), bod genoteerd.

@gieltjegitaar: bod genoteerd.

Anubis

Legacy Member
Overzichtje van de hoogste biedingen tot nu toe:

- Lost S1 + S2: YUPER - 42 euro
- 4400 S2: gieltjegitaar - 10 euro
- 4400 S3: MaL1Ce - 15 euro

Bieden op Lost S1 of S2 apart is niet meer nodig, samen verkopen is handiger. Lost S1 en S2 zijn telkens een volledig seizoen in één box.

Anubis

Legacy Member
@Boostmaster: mooi bod, maar ik zie liever een bod exclusief verzending.

Hoogste bod voor Lost 1+2 momenteel dus 45 euro door Latinos.

@gieltjegitaar: de 48u na jouw bod zijn ondertussen verstreken, stuur maar een pm om mij te herinneren aan de afhandeling. (t is hier nogal druk atm)

Anubis

Legacy Member
@MaL1Ce: 4400 S3 is all yours! pm voor afhandeling please.

Niemand interesse in het eerste seizoen van The 4400 of X-files??

D3C0Y

Legacy Member
x-files s9 is da de kartonnen versie ? (dus niet de vernieuwde plastieken box)

Anubis

Legacy Member
@D3C0Y: X-Files is de "nieuwere" uitvoering. (ik betwijfel of er van seizoen 9 zo'n kartonnen box is)

@Icebeice: je bent helaas wat laat, de 48u na het bod van MaL1Ce zijn al even verstreken.

@Latinos: Lost 1 + 2 zijn voor jou, pm je even voor afhandeling? Thanx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan