Archief - Dvd Collectie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AntiClock

Legacy Member
ik kan afhalen :)

he jensiepensie.. als jij ook kan afhalen, laat je mij dan simpsons ? neem jij de anders 2 dan die ook in mijn lijstje staan :)

grtz

blackeagleyed

Legacy Member
mja mijn pakket is aanzienlijk groter en ik kan ook afhalen in gent vanavond zelfs nog, dus je ziet maar

Levicious

Legacy Member
Mr YuYu zei:
Ik kan komen afhalen anders.

Ideaal , kga zien of er dvds vanu verdwijnen na jensie en anti , want grotere pakketten ebben voorrang

AntiClock zei:
ik kan afhalen :)

he jensiepensie.. als jij ook kan afhalen, laat je mij dan simpsons ? neem jij de anders 2 dan die ook in mijn lijstje staan :)

grtz

Normaal heeft jensie voorrang , alsde kunt regelen met jensie datij u die dvd's laat is mij da goed :)

JensiePansie zei:
ik kan afhalen;)

Read above

blackeagleyed zei:
mja mijn pakket is aanzienlijk groter en ik kan ook afhalen in gent vanavond zelfs nog, dus je ziet maar

ja u pakket is nog groter dan anti.
Dus kzal straks keer lijst maken met voorrangskes want iedereen kan gleijk afhalen.
Vanavond zal helaas niet meer lukken want kga beetje feesten vanavond.

Squadra

Legacy Member
mn pakket is even groot, en kwas ook eerder dan blackeagleyed..

Levicious

Legacy Member
JensiePansie zei:
mn pakket is even groot, en kwas ook eerder dan blackeagleyed..

Jep feit :)

Ff melden :

Jens :
  1. Monster en CO
  2. The Departed
  3. Scarface
  4. Requiem For a Dream
  5. Harry Potter en de steen der wijzen
  6. Donnie Brasco
  7. Cloverfield ( Sleeve )
  8. National Treasure ( 2 Disc CE )
  9. Miami Vice
  10. Smokin" Aces
  11. Simpsons : The movie
  12. V for vendetta
  13. Lucky Number Slevin

40€ afgehaald

Anti:
  1. departed
  2. Team America
  3. signs
  4. I AM Legend
  5. Cloverfield
  6. Crank
  7. The persuit of happyness
  8. Simpsons : The movie

24€ afgehaald

The Poet:
  1. Ocean's Thirteen 3€
  2. Transformers ( sleeve ) 5€
  3. Final Fantasy ; the spirits within ( 2 Disc Sleeve ) 5€
  4. Simpsons : The movie 3€

16€ afgehaald ( als simpsons er nog is , bod nog niet bevestigd )

Black:
  1. The Departed
  2. Ocean's Eleven
  3. Scarface
  4. Requiem For a Dream
  5. Donnie Brasco
  6. Jackie brown
  7. Saving Private ryan
  8. La haine
  9. Lock stock & 2 smoking barrels
  10. Ben X
  11. Pulp Fiction
  12. V for vendetta

36€ afgehaald

YuYu:
  1. V for vendetta
  2. La haine
  3. Batman begins
  4. smokin Aces
  5. Harry potter Steen der wijzen
  6. Layer Cake
  7. Lock Stock smokin

21€ afgehaald

:crazy:

@ Black : Diene Saving private ryan is dubbeldisc maar heb ik gebroken gekregen via de post.
Tis dus vanonder een stukske uit de doos :)
Niets aan cd's zelf maar alsde wilt trek ik fotos

@ Rest : Ik kan nu ook zeggen dat Hitman , Ocean's thirteen , Mr & Mrs smith en Signs ex rentals zijn.Maar disc's zijn in perfecte staat :)

blackeagleyed

Legacy Member
5. Disturbia
57. The bourne identity
58. The bourne supremacy
65. Monster Ball
80. Batman Begins ( 1 Disc edition )
101. Pearl Harbor

54€ excl verzending samen met de films die ik ervoor had opgenoemd
Graag idd foto's van die saving private ryan
Als je de voorrang geeft aan jensie, geen probleem maar dan zie ik wel af van de aankoop van het hele pakket

greetz

AntiClock

Legacy Member
Monster en CO
The Departed
Scarface
Requiem For a Dream
Harry Potter en de steen der wijzen
Donnie Brasco
Cloverfield ( Sleeve )
National Treasure ( 2 Disc CE )
Miami Vice
Smokin" Aces
Simpsons : The movie
V for vendetta
Lucky Number Slevin
Team America
signs
I AM Legend
Crank
The persuit of happyness
monster ball
La haine
Batman begins
Layer Cake
Lock Stock smokin

70 afgehaald.


-->> ENKEL IN PERFECTE STAAT, GEEN EX-RENTALS, NL SUBS !

Levicious

Legacy Member
AntiClock zei:
Monster en CO
The Departed
Scarface
Requiem For a Dream
Harry Potter en de steen der wijzen
Donnie Brasco
Cloverfield ( Sleeve )
National Treasure ( 2 Disc CE )
Miami Vice
Smokin" Aces
Simpsons : The movie
V for vendetta
Lucky Number Slevin
Team America
signs
I AM Legend
Crank
The persuit of happyness
monster ball
La haine
Batman begins
Layer Cake
Lock Stock smokin

70 afgehaald.


-->> ENKEL IN PERFECTE STAAT, GEEN EX-RENTALS, NL SUBS !

@ Rest : Ik kan nu ook zeggen dat Hitman , Ocean's thirteen , Mr & Mrs smith en Signs ex rentals zijn.Maar disc's zijn in perfecte staat

De rest is allemaal NL subs en in goede staat :)
Dus alsde signs niet wilt is 67€ een deal :)

The_Poet

Legacy Member
The Poet:

1. Ocean's Thirteen 3€
2. Transformers ( sleeve ) 5€
3. Final Fantasy ; the spirits within ( 2 Disc Sleeve ) 5€
4. Simpsons : The movie 3€


16€ afgehaald ( als simpsons er nog is , bod nog niet bevestigd )
Als 15euro ook goed is kom ik erom vanaf je zegt waar ik moet zijn :)

The_Poet

Legacy Member
zijn er hier niet een bende replies verwijderd ? Anyhow, is er nog nieuws ?

Levicious

Legacy Member
The_Poet zei:
zijn er hier niet een bende replies verwijderd ? Anyhow, is er nog nieuws ?

Niet dat ik weet...
Laatste nieuws is dat anti vantweekend om zijn dvds komt die in zijn lijstje staan...

The_Poet

Legacy Member
mjah, ik dacht dat je hier gereplied had dat the simpsons naar AntiClock ging gaan en dat het bijgevolg nog 13 euro was etcetc.

Anyhow, the simps was zo ongeveer waarvoor ik het deed.
Ik trek mijn bod bijgevolg volledig in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan