Archief - DVD-collectie (+350 DVD's)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mephisto

Legacy Member
Jayvie zei:
Blue velvet en pan's labyrint zijn zo goed als verkocht.
Indien je interesse hebt in de anderen mag je deze hebben voor 30euro. exc.
Zit Three Kings in een snapper of in een keepcase?

Mephisto

Legacy Member
Jayvie zei:
Gewoon doosje, dus keepcase zeker?
Prima, zo'n snapper staat maar stom tussen de rest. :p

Mijn voorkeur voor Deliverance gaat wel uit naar de deluxe edition. Vervang deze maar door Romper Stomper.

American gangster (Extended edition)
Delicatessen
Layer Cake
Mulholland Drive (Quality film collection)
Once upon a time in the West
Punch-Drunk Love
Romper Stomper
Three kings


Ik vind €30 wel net iets te veel, wat denk je van €28?

PS: toch geen dvd's ertussen met verkeerde beeldratio ofzo?

Jayvie

Legacy Member
Mephisto zei:
Prima, zo'n snapper staat maar stom tussen de rest. :p

Mijn voorkeur voor Deliverance gaat wel uit naar de deluxe edition. Vervang deze maar door Romper Stomper.

American gangster (Extended edition)
Delicatessen
Layer Cake
Mulholland Drive (Quality film collection)
Once upon a time in the West
Punch-Drunk Love
Romper Stomper
Three kings


Ik vind €30 wel net iets te veel, wat denk je van €28?

PS: toch geen dvd's ertussen met verkeerde beeldratio ofzo?

Goh, verkeerde beeldratio, geen idee. Ik houd mij daar zo niet mee bezig to be honest. De meeste van die DVD's zijn ook nog onbekeken, heb ze al in de cinema gezien of ooit gehuurd of gedownload. Dus geen idee, dat zal een risico zijn dat je er bij moet nemen.

28 exc is voor mij goed dan voor die. Ik PM u en pas de lijst dadelijk aan.

Tom V zei:
A Bronx Tale
Road to Perdition
Road Trip
Underworld (steelbook: 2-Disc edition)


hoeveel voor deze?
Deze is via PM veranderd naar

A Bronx Tale
Road to Perdition
Knockaround Guys

en dus ook verkocht, heb hem gevraagd om nog effe te bevestigen hier.

Tom V

Legacy Member
Jayvie zei:
Deze is via PM veranderd naar

A Bronx Tale
Road to Perdition
Knockaround Guys

en dus ook verkocht, heb hem gevraagd om nog effe te bevestigen hier.

jup!
het geld is onderweg!

grtz

Jayvie

Legacy Member
fearofthedark zei:
hoeveel vor 24 season 2 en 3
en 8 mile?

Die 24 season 1-3 zit in 1 box, zou ze graag tesamen wegdoen dus ;) Geen idee of ik die daar kan uithalen apart, moet ik straks eens zien.

8 Mile, 4 exc

fearofthedark

Legacy Member
tis dat ik al season 1 heb ;)

doe mij die 8mile dan maar al zowizo

Jayvie

Legacy Member
Rorschach zei:
Is er een pakketprijsje?

Voor alles? inclusief series? geen idee voorlopig, doe maar ne keer een voorstel :p

*edit* Voor alle losse DVD's (die nu nog overblijven): 1000 euro
Dat is dan ook zonder die van Zelanus (zijn 302 DVD's in totaal dan) en zonder de series, heb geen idee of die u ook interesseren...

Jayvie

Legacy Member
fearofthedark zei:
tis dat ik al season 1 heb ;)

doe mij die 8mile dan maar al zowizo
Je kan ze uit de box nemen, maar dan hebben ze geen "hoes". Dus liever niet eigenlijk, zowel niet voor mij als voor u denk ik ;)

Ik zal u al PMen voor 8 Mile.

*edit* fearofthedark neemt 24 s4 er ook bij en komt dat nog bevestigen hier ;)

montana13

Legacy Member
hoeveel incl voor:
-doom
-last house on the left
-zombie strippers
-house (dit is toch de horrorfilm he?)
-terminator 3

Jayvie

Legacy Member
montana13 zei:
hoeveel incl voor:
-doom
-last house on the left
-zombie strippers
-house (dit is toch de horrorfilm he?)
-terminator 3
House is de horrorfilm van 1986 ja ;)

25 inc voor deze 5.

montana13

Legacy Member
Jayvie zei:
House is de horrorfilm van 1986 ja ;)

25 inc voor deze 5.
ik ga deze laten passeren,niet dat het te duur is want het is een mooie prijs maar heb net een xbox gold kaart gekocht en zit dus wat krap bij kas;)
free up'ke!

Jayvie

Legacy Member
Ok, geen probleem!

Ondertussen staan de DVD's ook op kapaza & 2dehands.
Charmed & de DVD's van Zelanus zijn al wel gereserveerd natuurlijk! De foto's komen er straks/morgenvroeg aan van Charmed en op Zelanus zijn reactie wacht ik nog voor de prijs.

Jayvie

Legacy Member
€5 inc, verzending is €1.77 +€0.21 enveloppe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan