Archief - [DVD] 9 Films II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
Hey

Ik hou een nieuwe tweede verkoop van 9 dubbele films.
De vorige was een succes en wederom heb ik een tof aanbod klaar! (Anders zou ik ze niet dubbel hebben... :))
Alles is in zeer goede staat en eenmalig afgespeeld, tenzij anders vermeld.

Het zijn degelijk die covers die je ziet op m'n FLYER.



€5 - E.T.: The Extra-Terrestrial R2 NL

€5 - Big Fish R2 NL

€5 - Kung Fu Hustle R2 NL

€5 - The Fast and the Furious: Tokyo Drift R2 UK

€5 - Hellboy R2 NL

€5 - The Hulk (2-disc) R2 NL

€8 - Walk the Line (2-disc) R2 NL
(één schijfje heeft sinds aankoop al wat oppervlakkrasjes, maar is perfect afspeelbaar en er is verder niets aan)

€10 - Terminator 2: Judgment Day (2-disc) R1 US
(is brand new, niet afgespeeld en heeft een ontzettend knappe sleave)

--- aparte min. prijs excl.



Meeneem 45€ excl. lijkt me een eerlijke prijs voor het geheel.
Een bod op lot of pakketjes krijgen voorrang!

Maar apart bieden mag indien fair geboden. Geen prijsaanvallen en off-topic aub.
Ik behoud uiteindelijk het recht om niet te verkopen.

Afspreken in Antwerpen is mogelijk, voor verzending voorzie ik bubbelenveloppen.

The_Poet

Legacy Member
geen probleem, qua DVD's is dit alles dat ik atm klaar liggen heb dat weg mag.
Enkel nog Mohaa : Rising Sun PS2 en een berg magic :)

V!$u4L

Legacy Member
The_Poet zei:
geen probleem, qua DVD's is dit alles dat ik atm klaar liggen heb dat weg mag.
Enkel nog Mohaa : Rising Sun PS2 en een berg magic :)
Ah ok, maar even specifiëren dat ik dvd-ruil bedoel. Daar heb ik mss wel iets meer aan ofwel filmgerelateerde collectibles, figurines, props...

V!$u4L

Legacy Member
Santa| zei:
tzijn er maar ACHT visual :p

Ah, crap... ik dacht al dat ik iets had nagelaten... anywayz, bedankt om me erop te wijzen. :D

---

DUS nieuwe FLYER! Wat is erbij gekomen?



€10 - X2: X-Men 2 (2-disc) R3 HK
(is eveneens brand new, niet afgespeeld en is een zeldzame tin)



Dus €55 excl. voor het pakket!

V!$u4L

Legacy Member
Gavin zei:
16 inc voor die X2 + Kung Fu Hustle?

Hey Gav

Sorry voor late respons, ben net terug.
Ah man, hate to be a partypooper. Ik heb in m'n vriendenkring een hoger bod gekregen voor Kung Fu, Walk the Line en X2... zo'n €25 afgehaald.

Gavin

Legacy Member
Ach, vriendenkring..dat is maar tijdelijk. Gavin = Forever!
Hoeveel moet je voor die X2 (als ge hem nog apart zou wegdoen)? Daar gaat het mij om. Ik draai die film grijs, dus die versie zou mij hard smaken, chap.

V!$u4L

Legacy Member
Gavin zei:
Ach, vriendenkring..dat is maar tijdelijk. Gavin = Forever!
Hoeveel moet je voor die X2 (als ge hem nog apart zou wegdoen)? Daar gaat het mij om. Ik draai die film grijs, dus die versie zou mij hard smaken, chap.
:D 't is dat ik hem 2x heb meegenomen. Pakketjes krijgen voorrang :s en de deal is in feite zo goed als rond... Maar ja, meeneemprijs stond er en eentje hou ik voor mezelf. :)

---

Van de FLYER zijn deze dus nog beschikbaar.

€5 - E.T.: The Extra-Terrestrial R2 NL

€5 - Big Fish R2 NL

€5 - The Fast and the Furious: Tokyo Drift R2 UK

€5 - Hellboy R2 NL

€5 - The Hulk (2-disc) R2 NL

€10 - Terminator 2: Judgment Day (2-disc) R1 US
(is brand new, niet afgespeeld en heeft een ontzettend knappe sleave)

--- aparte min. prijs excl.

Gavin

Legacy Member
Jammer, dat wordt een negatieve iTrader! :unsure:

Had ik er trouwens eerder wat redeneerwerk tegenaan gegooid, dan had ik u op pad gestuurd met een shoplijstje met een mooie vergoeding. In HK hebben ze nogal wat mooie edities..

Goed, een volgende keer misschien.

V!$u4L

Legacy Member
Gavin zei:
Jammer, dat wordt een negatieve iTrader! :unsure:

Had ik er trouwens eerder wat redeneerwerk tegenaan gegooid, dan had ik u op pad gestuurd met een shoplijstje met een mooie vergoeding. In HK hebben ze nogal wat mooie edities..

Goed, een volgende keer misschien.

:D Ja weet je, binnenkort maak ik een postje in de dvd-thread en je ogen gaan uit je kassen vallen. :) Maar ik had al veel te veel mee voor m'n max. bagagegewicht. Ik heb zelfs 2 grote dingen moeten achterlaten bij m'n familie. Ik had gedacht veel meer mee voor jullie insano's (incl. myself) te pakken, van al die wannahaves dubbel, maar het ging gewoonweg niet meer, anders ging ik zwaar over m'n limiet. Ik was er al over, ik deed gewoon creatief met m'n ongecheckte handbagage. ;)
Ik zal meer aan je denken de volgende keer!

Spectre zei:
10 excl voor die T2
Genoteerd. Ik heb nog wat te regelen, maar het ligt opzij voor je.

V!$u4L

Legacy Member
Spectre zei:
is die dan voor mij of kan er nog hoger geboden worden ^^
Nee, die is voor jou... heb geen afsluituur en min. excl. prijs is geboden.
Je krijgt morgen ten laatste PM.

V!$u4L

Legacy Member
Kom, we maken er INCL. prijzen van, omdat het bijna Sinterklaas is! :)

Van de FLYER zijn deze dus nu nog beschikbaar.

€5 incl. - E.T.: The Extra-Terrestrial R2 NL

€5 incl. - Big Fish R2 NL

€5 incl. - The Fast and the Furious: Tokyo Drift R2 UK

€5 incl. - Hellboy R2 NL

€5 incl. - The Hulk (2-disc) R2 NL

Come and get 'em while they're HOT!

V!$u4L

Legacy Member
Doe maar een bod, wie weet vind ik het wel okay! :)



- E.T.: The Extra-Terrestrial R2 NL

- Big Fish R2 NL

- The Fast and the Furious: Tokyo Drift R2 UK

- Hellboy R2 NL

- The Hulk (2-disc) R2 NL



Hoe kan je een hulpeloos buitenaards wezentje, een sprookje voor grote mensen, exotisch gemodificeerde bolides, een hels goedaardige superheld en een mean green machine laten liggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan