V!$u4L
Legacy Member
Hey
Ik hou een nieuwe tweede verkoop van 9 dubbele films.
De vorige was een succes en wederom heb ik een tof aanbod klaar! (Anders zou ik ze niet dubbel hebben...
)
Alles is in zeer goede staat en eenmalig afgespeeld, tenzij anders vermeld.
Het zijn degelijk die covers die je ziet op m'n FLYER.
€5 - E.T.: The Extra-Terrestrial R2 NL
€5 - Big Fish R2 NL
€5 - Kung Fu Hustle R2 NL
€5 - The Fast and the Furious: Tokyo Drift R2 UK
€5 - Hellboy R2 NL
€5 - The Hulk (2-disc) R2 NL
€8 - Walk the Line (2-disc) R2 NL
(één schijfje heeft sinds aankoop al wat oppervlakkrasjes, maar is perfect afspeelbaar en er is verder niets aan)
€10 - Terminator 2: Judgment Day (2-disc) R1 US
(is brand new, niet afgespeeld en heeft een ontzettend knappe sleave)
--- aparte min. prijs excl.
Meeneem 45€ excl. lijkt me een eerlijke prijs voor het geheel.
Een bod op lot of pakketjes krijgen voorrang!
Maar apart bieden mag indien fair geboden. Geen prijsaanvallen en off-topic aub.
Ik behoud uiteindelijk het recht om niet te verkopen.
Afspreken in Antwerpen is mogelijk, voor verzending voorzie ik bubbelenveloppen.
Ik hou een nieuwe tweede verkoop van 9 dubbele films.
De vorige was een succes en wederom heb ik een tof aanbod klaar! (Anders zou ik ze niet dubbel hebben...
) Alles is in zeer goede staat en eenmalig afgespeeld, tenzij anders vermeld.
Het zijn degelijk die covers die je ziet op m'n FLYER.
€5 - E.T.: The Extra-Terrestrial R2 NL
€5 - Big Fish R2 NL
€5 - Kung Fu Hustle R2 NL
€5 - The Fast and the Furious: Tokyo Drift R2 UK
€5 - Hellboy R2 NL
€5 - The Hulk (2-disc) R2 NL
€8 - Walk the Line (2-disc) R2 NL
(één schijfje heeft sinds aankoop al wat oppervlakkrasjes, maar is perfect afspeelbaar en er is verder niets aan)
€10 - Terminator 2: Judgment Day (2-disc) R1 US
(is brand new, niet afgespeeld en heeft een ontzettend knappe sleave)
--- aparte min. prijs excl.
Meeneem 45€ excl. lijkt me een eerlijke prijs voor het geheel.
Een bod op lot of pakketjes krijgen voorrang!
Maar apart bieden mag indien fair geboden. Geen prijsaanvallen en off-topic aub.
Ik behoud uiteindelijk het recht om niet te verkopen.
Afspreken in Antwerpen is mogelijk, voor verzending voorzie ik bubbelenveloppen.

en de deal is in feite zo goed als rond... Maar ja, meeneemprijs stond er en eentje hou ik voor mezelf. 