Archief - [DVD] 4 movies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fruitkwekerke

Legacy Member
the hulk ruilen met een documentaire over de strijd op iwo jima ?

V!$u4L

Legacy Member
Fruitkwekerke zei:
the hulk ruilen met een documentaire over de strijd op iwo jima ?
Ik heb moeite om documentaires opnieuw te zien, toch bedankt Fruit.

V!$u4L

Legacy Member
Richtprijzen zijn dan maar €3 excl. per dvd, en 5€ excl. voor LotR.

V!$u4L

Legacy Member
pîwipo zei:
Wat is minder goede staat?
Letterlijk te nemen. De 4 discs hebben krassen, maar niet diep en ernstig, dus alles is nog prima speelbaar. Het is alleen zonde van de staat van de schijfjes.
Ik had het zo aangekregen bij een online bestelling.

dacuba zei:
€5 inc Tokio drift
Ja, dat is goed. PM onderweg. :)

pîwipo

Legacy Member
Dus dit zijn eerder krassen van op de onderkant gelegen te hebben?
Indien zo 5€ exclu voor LOTR

V!$u4L

Legacy Member
pîwipo zei:
Dus dit zijn eerder krassen van op de onderkant gelegen te hebben?
Indien zo 5€ exclu voor LOTR
Ja, ik denk het toch, maar eentje lijkt een zwaar leven gehad te hebben.
Ik weet echt niet wat ermee gedaan was toen ik het kreeg.
Ik probeer er foto's van te nemen, maar het lukt me niet die krassen te laten zien.
De ene is al wat erger dan de andere. Laat me het maar weten of je het nog wil. ;)

pîwipo

Legacy Member
en de dvd waar de film opstaat?Wat staat er eigenlijk op die andere dvd's?

V!$u4L

Legacy Member
pîwipo zei:
en de dvd waar de film opstaat?Wat staat er eigenlijk op die andere dvd's?
Dat is de Part One disc en Part Two, de eerste is het slechtste aan toe, maar zoals ik al zei, zijn er geen speelproblemen.

De volledige inhoud is dit:
*Please note: due to the length of the movie and for optimal audio and visual performance, the film is spread over discs 1 and 2

Disc 1 & 2:
Audio commentary from director Peter Jackson with writer/producer Fran Walsh and writer Philippa Boyens
Audio commentary from members of the design team
Audio commentary from members of the production and post-production team
Audio commentary from members of the cast

Disc 3:
Introduction from Peter Jackson
'J.R.R. Tolkien: The Legacy of Middle-Earth' documentary
'From Book To Script - Forging The Final Chapter' documentary
Abandoned Concept: Aragorn battles Sauron
'Designing Middle-Earth' documentary
'Big-atures' documentary
'Weta Workshop' documentary
'Costume Design' documentary
'The Peoples of Middle-Earth' galleries with audio
'The Realms Of Middle-Earth' galleries with audio
'Miniatures' galleries with audio
'Home Of The Horse Lords' documentary
'Middle-Earth Atlas: Tracing the Journeys of the Fellowship' interactive map
'New Zealand As Middle-Earth' interactive map with on-location footage

Disc 4:
Introduction from Elijah Wood, Sean Astin, Billy Boyd, Dominic Monaghan
'Cameras In Middle-Earth' documentary
Production photos: a gallery of 69 images
'Weta Digital' documentary
'The Mumakil Battle' interactive feature
'Editorial: Completing The Trilogy' documentary
'Music For Middle-Earth' documentary
'The Soundscapes Of Middle-Earth' documentary
'The End Of All Things' documentary
'The Passing Of An Age' documentary
'Cameron Duncan: The Inspiration For Into the West' documentary
'DFK6498' short film
'Strike Zone' short film

De meest complete versie dus.

En de digipack ziet er zo uit:
http://users.pandora.be/lifeless/DVD/LOTR (Large).jpg

pîwipo

Legacy Member
Indien het je toch lukt om de krassen op foto te tonen, zal ik mijn bod bevestigen. Anders vervalt mijn bod, dan kies ik liever voor het zekere...

V!$u4L

Legacy Member
pîwipo zei:
Indien het je toch lukt om de krassen op foto te tonen, zal ik mijn bod bevestigen. Anders vervalt mijn bod, dan kies ik liever voor het zekere...
Ja ok, ik zou zelf niet anders zijn. Van zodra het lukt, zal ik het hierop posten.

V!$u4L

Legacy Member
pîwipo zei:
Indien het je toch lukt om de krassen op foto te tonen, zal ik mijn bod bevestigen...
Hey, na lang proberen met m'n camera en scanner, dan toch gelukt! :)
disc 1
disc 2
disc 3
disc 4

dacuba zei:
kerel, heb je mijn betaling ontvangen ?
Neen, nog niet, het is weekend. De transacties verlopen met werkdagen.
Van welke bank ben je? Dan kan ik ruwweg schatten wanneer.
KBC of Centea maandag, de rest ten laatste dinsdag na 13u00.
Je kan m'n iTrader gerust geloven hoor. ;)

pîwipo

Legacy Member
Nieuwe techniek gevonden om krassen weer te geven :D?
Creatief is 't alleszins, ge kunt er misschien een nieuwe kunstvorm van maken... :)
Maar genoeg gezeverd: 5€ exclu dan maar.

V!$u4L

Legacy Member
pîwipo zei:
Nieuwe techniek gevonden om krassen weer te geven :D?
Creatief is 't alleszins, ge kunt er misschien een nieuwe kunstvorm van maken... :)
Maar genoeg gezeverd: 5€ exclu dan maar.
Hehe, ja, ik wist totaal niet hoe moeilijk het was om een foto te nemen van een schijfje.
Die reflectie steekt echt tegen. En als het licht niet goed valt, lijkt er niets mis te zijn met het schijfje, maar dat kan ik niet maken.
Ok, PM is onderweg.

---

Deze zijn nog over,
€3 excl./dvd:

- Hulk 2-disc
R2 NL (goede staat)

- Team America: World Police
R2 UK (nieuwstaat)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan