Dat is idd een beetje te ver. Het lijkt me het beste via de post te werken. Ik heb eens gezien en blijkbaar zou het zo een 7.5€ kosten om te verzenden, wat voor mij betreft dan goed is. Ik stuur je bericht om af te handelen.
Dus alleen de B-box is dan nog te koop.