Didierke10
Legacy Member
Ik verkoop de dvd-boxen van CSI NY. Ik heb de volgende seizoenen thuis liggen:
- seizoen 3 deel 1 (geen box, alleen een doosje) & 2
- seizoen 4 deel 1 & 2
- seizoen 5 deel 1 (Engelse ondertitels)
De dvd-boxen zijn nog in goede staat en alles steekt er nog in van informatie. Als ik ze moet opsturen komt er sowieso 2 euro bij per stuk of je mag er ook bij ons thuis achter komen.
- seizoen 3 deel 1 (geen box, alleen een doosje) & 2
- seizoen 4 deel 1 & 2
- seizoen 5 deel 1 (Engelse ondertitels)
De dvd-boxen zijn nog in goede staat en alles steekt er nog in van informatie. Als ik ze moet opsturen komt er sowieso 2 euro bij per stuk of je mag er ook bij ons thuis achter komen.