PsYmon
Legacy Member
Yup,
wegens aanschaf van een ipod verkoop ik mijn Zen.
Het dingetje is een maand of 4 oud schat ik. Het aankoopbewijs zou ik nog moeten hebben maar vind ik momenteel niet, samen met de doos en de toebehoren.
Het kleur is zwart met oranje.
Minimumprijs is 20 euro EXCLUSIEF verzending.
Gelieve ook exclusief te bieden. Ophalen kan in Gent.
wegens aanschaf van een ipod verkoop ik mijn Zen.
Het dingetje is een maand of 4 oud schat ik. Het aankoopbewijs zou ik nog moeten hebben maar vind ik momenteel niet, samen met de doos en de toebehoren.
Het kleur is zwart met oranje.
Minimumprijs is 20 euro EXCLUSIEF verzending.
Gelieve ook exclusief te bieden. Ophalen kan in Gent.
ad: