Archief - Creative Zen Micro 5 Gigabyte Full White (met 2 batterijen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeppe

Legacy Member
Ik verkoop mijn Creative Zen Micro 5GB omdat ik hem niet meer gebruik.
Er zit een extra batterij bij die nog niet uit de verpakking is geweest. Twee batterijen geven dus 24 uur luisterplezier.
Het design is volledig wit met blauwe verlichting.
De oortjes en riemhouder heb ik nooit gebruikt en zijn dus zo nieuw als bij de aankoop.

De Zen Micro is nog in zéér goede staat; enkel kleine krasjes vanachter.
Meer informatie hier.

Minimumprijs: € 40 exclusief
Meeneemprijs: € 70 inclusief


Zie zeker ook naar de foto's.

brechtvm

Legacy Member
45€ indien eventueel kan afgesproken in gent ofzo ? (zie pm)
(of indien er een andere creatieve oplossing kan gevonden worden ;))

brechtvm

Legacy Member
_-Anoebis-_ zei:
Garantie?

50incl.

als we zo beginnen : 46€ met zelfde voorwaarden
verzending kost 4.3€ dus je bied 70cent meer :ironic:

die dingen zijn al enkele jaren oud dus 99,9% zeker dat er geen garantie meer opzit

jeppe

Legacy Member
brechtvm zei:
als we zo beginnen : 46€ met zelfde voorwaarden
verzending kost 4.3€ dus je bied 70cent meer :ironic:

die dingen zijn al enkele jaren oud dus 99,9% zeker dat er geen garantie meer opzit

Garantie zit er idd niet meer op. Ik heb hem destijds bij loveno gekocht.
En met wat kost verzending € 4,30? met de post ofwat?
Ik zoek met tnt te verzenden.
_-Anoebis-_ zei:
Garantie?

50incl.

Hoogste bod tot nu toe. Ik zit wel liever excl. biedingen.

brechtvm

Legacy Member
kan je de verzendingskost met TNT eens melden aub ?

50€ incl wil zeggen INCLUSIEF VERZENDINGskosten, en dat levert dus een bod op dat lager is dan 46€ exclusief dat door mij geboden was, maar soit...

edit : 25€ verzendingskosten volgens prijscalculator :
http://img211.imageshack.us/img211/3109/verzendingzentntli4.png

indien u gaat voor het bod van 50€ inclusief verzending : mij goed.
Zoniet doe ik een bod van 45€ EXCLUSIEF verzending
(ik dacht dat u met de post ging verzenden vandaar mijn vorig bod)
De post verliest de dag van vandaag nogal wat pakketjes (zie: dit forum) dus TNT is mss idd een goede keus, maar helaas geen goedkope)

jeppe

Legacy Member
tnt is € 5,50.
€ 46 bied jij + € 5,50 = € 51,50
Idd jij hebt het hoogste bod tot nu toe(ik heb er misschien overgekeken) :D
Indien je accoord gaat met tnt verzending hé? die € 4,30 van welk verzendbedrijf is dat? De post?

brechtvm

Legacy Member
jeppe zei:
tnt is € 5,50.
€ 46 bied jij + € 5,50 = € 51,50
Idd jij hebt het hoogste bod tot nu toe(ik heb er misschien overgekeken) :D
Indien je accoord gaat met tnt verzending hé? die € 4,30 van welk verzendbedrijf is dat? De post?

4.3€ was idd de post
ik ga akkoord, maar kan zijn dat ik afhaal ook.. ik meld dit nog wel
(minder problemen voor beiden van ons dan)

jeppe

Legacy Member
brechtvm zei:
4.3€ was idd de post
ik ga akkoord, maar kan zijn dat ik afhaal ook.. ik meld dit nog wel
(minder problemen voor beiden van ons dan)

Je hebt het nog niet hé. Maar afhalen kan idd ook!

jeppe

Legacy Member
jeppe zei:
Ik verkoop mijn Creative Zen Micro 5GB omdat ik hem niet meer gebruik.
Er zit een extra batterij bij die nog niet uit de verpakking is geweest. Twee batterijen geven dus 24 uur luisterplezier.
Het design is volledig wit met blauwe verlichting.
De oortjes en riemhouder heb ik nooit gebruikt en zijn dus zo nieuw als bij de aankoop.

De Zen Micro is nog in zéér goede staat; enkel kleine krasjes vanachter.
Meer informatie hier.

Minimumprijs: € 40 exclusief
Meeneemprijs: € 70 inclusief


Zie zeker ook naar de foto's.

[edit]Staat ook op 2dehands en kapaza! Was ik vergeten te vermelden :crazy:

jeppe

Legacy Member
brechtvm zei:
kan je de verzendingskost met TNT eens melden aub ?

50€ incl wil zeggen INCLUSIEF VERZENDINGskosten, en dat levert dus een bod op dat lager is dan 46€ exclusief dat door mij geboden was, maar soit...

edit : 25€ verzendingskosten volgens prijscalculator :
http://img211.imageshack.us/img211/3109/verzendingzentntli4.png

indien u gaat voor het bod van 50€ inclusief verzending : mij goed.
Zoniet doe ik een bod van 45€ EXCLUSIEF verzending
(ik dacht dat u met de post ging verzenden vandaar mijn vorig bod)
De post verliest de dag van vandaag nogal wat pakketjes (zie: dit forum) dus TNT is mss idd een goede keus, maar helaas geen goedkope)

Die prijscalculator van tnt klopt toch niet ze
http://www.tntpostpakketservice.be/consument/pakketversturen/binnenland/index.aspx
€ 5,50 voor verzending.

jeppe

Legacy Member
€ 46 excl. geboden door brechtvm is hoogste bieder tot nu toe.
Wie bied er meer?
1 extra batterij, oortjes en riemhouder zijn nooit gebruikt!

brechtvm

Legacy Member
1. wordt hier nu afgesloten om 8u of niet ? dit stond hier althans vermeld, maar werd later door u ge-edit, though, volgens pm sluit u af om 20u, en daar hou ik mij dus ook aan.
2. is er nu een bod van 55e buiten het forum, zoals in pm vermeld, of niet, indien er wel degelijk zo'n bod is, graag hier posten dus !
3. graag reactie !!!

brechtvm

Legacy Member
jeppe zei:
Dit mag gesloten worden :sop:
Ik heb bod van 55 euro op kapaza!

k.. weet genoeg
ik had hier het hoogste bod, u laat mij enkel van een hoger bod weten via pm etc, zonder hier melding van te maken tov andere kopers + dat u aanvankelijk vroeg om 1 dag langer open te houden + dat u nu ineens met een 'bod via kapaza via mail' afkomt dat hoger is, maar al van gisteren dateert ?

pm's :

jeppe zei:
Hallo,

Ik zou moeten wachten tot morgen voor dat ik zeker ben wie de zen micro nu koopt want er is nog iemand die intresse heeft. Die ging een bod doen dus morgen weten we normaal meer.
Greetz,

Jeppe
Jeppe zei:
Hallo Brecht,

Ja ik heb men post ge-edit maar de eind datum is nog altijd vandaag 20 uur! Ik dacht eerst dat je geen eind datum mocht geven en daarom heb ik de datum verwijderd.
In mijn thread staat er bij dat ik men creative zen ook op kapaza en 2dehands heb gezet.
Vanuit kapaza heeft er iemand een email gestuurd voor een bod 55 euro excl..
Greetz,

Jeppe
Jeppe zei:
Ik begrijp het volkomen. Maar als u een email krijgt waarin staat "To: jeppe***********.com> Subject: >creative zen micro> Date: Sun, 26 Aug 2007 13:19:49 +0200> > hallo seppe,> >ik ben geïntereseerd in je je creative zen micro wat denk je van de prijs >55 > euro?> mvg> > "
dan moet je toch eerst nakijken vanwaar het komt en/of het wel klopt en geen grap is.
En deze morgen 8:51 heb ik een mail gekregen dat hij mijn emailadres van kapaza heeft..

en een printscreen waar ik om vroeg :
(naam komt me echter bekend voor van ergens...maar kan hem atm niet thuisbrengen :s)
printscreeneditch5.jpg

Alle persoonlijke gegevens uit screenshot verwijderd (zie privacy)

Why o why word hier dan niets gepost ? (prijsupdate) ?


edit :

zonet een oude email opgemerkt :
maandag 27 augustus 2007 0:54:51 zei:
Hallo,

Indien er morgen niemand meer bied voor de mp3 speler is hij van jou!
Greetz,

Jeppe

jeppe

Legacy Member
U hebt bewijs genoeg gekregen dat het bod waar is vanuit kapaza, punt uit...
Thread closed!

dahousecatfelix

Legacy Member
Als ge het de volgende keer ook op kapaza & 2dehands zet, zet dan in deze thread een link naar die pagina's zodat we de biedingen daar ook kunnen volgen? :)

linux

Legacy Member
omg zoek gewoon op kapaza zen micro, veel moeite of niet?
hij heeft op tijd gezegd dat de advertentie ook op kapaza enz stond dus moet je toch niet komen zeuren achteraf :s

link
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan