Archief - [CD's]Pop eind jaren 90, begin 2000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
Hierbij dus een hoopje CD's dat weg mag tegen een laag prijsje:

-Eminem - 8 Mile
-The Offspring - Americana
-Aqua - Aquarium
-Bon Jovi - Crush
-Destiny's Child - The Writings On The Wall
-Destiny's Child - Survivor
-Boyzone - By Request
-P!nk - M!ssundaztood
-Vengaboys - The Platinum Album
-Bomfunk MC's - In Stereo
-Afroman - The Good Times
-Robbie Williams - Sing When You're Winning
-Shania Twain - Come On Over
-Sugababes - Angels With Dirty Faces
-Eve - Scorpion
-Christina Aguilera - s/t
-Hanson - 3 Car Crash
-Hanson - Snowed In
-Ally McBeal OST
-K's Choice - Live
-Novastar - s/t
-Wheatus - s/t
-Krezip - Nothing Less
-Mariah Carey - Rainbow
-Steps - Steptecular
-Steps - Step One
-Zornik - Alien Sweetheart
-A*Teens - The ABBA-generation
-Backstreet Boys - Millennium
-Hitclub 2001 (2CD)
-Best Dance 1/99
-Best Dance 2/00
-Hitbox 16
-Hitbox 17
-Hitbox 18

Doe maar een bod, ze moeten gewoon weg!

Totaalpakket 50 € meeneemprijs (Excl.)!!

Vyste

Legacy Member
Boyzone - By Request
Robbie Williams - Sing When You're Winning
Christina Aguilera - s/t
Novastar - s/t
Krezip - Nothing Less

Heb je een mooie prijs voor die selectie? Is verzending naar NL overigens mogelijk?

Jayvie

Legacy Member
Geef me maar een prijs, ik zal wel zeggen of die hoog genoeg is... Nogmaals, die CD's moeten gewoon de deur uit, zo snel mogelijk, dus de prijs is niet echt belangrijk ;) Naar NL zou moeten lukken denk ik...

freQ

Legacy Member
Destiny's Child - Survivor
Eve - Scorpion
K's Choice - Live
Zornik - Alien Sweetheart
-------------------------
€10 incl verzending

(+krezip=€12)

Mvg

Jayvie

Legacy Member
Vyste zei:
Boyzone - By Request
Robbie Williams - Sing When You're Winning
Christina Aguilera - s/t
Novastar - s/t
Krezip - Nothing Less

Heb je een mooie prijs voor die selectie? Is verzending naar NL overigens mogelijk?

Krezip en Novastar zijn buiten het forum al verkocht, sorry.
Maar voor de overige 7 exc en tis een deal

freQ zei:
Destiny's Child - Survivor
Eve - Scorpion
K's Choice - Live
Zornik - Alien Sweetheart
-------------------------
€10 incl verzending

(+krezip=€12)

Mvg
Destiny's Child is ook reeds verkocht.
Eve, K's Choice (is een dubbel CD) en Zornik (nog nieuw, onbeluisterd) zijn er nog wel, voor 10 inc dan?

Jayvie

Legacy Member
Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit iets naar NL verzonden, dus als iemand het hier weet?
Als ik het op de site van De Post opzoek, kom ik op 5 euro 20... Aangezien het mijn CD's niet zijn, zal ik even navragen straks of het voor 10 inc dan in orde is, dan delen we de verzendingskosten. Maar, nogmaals, ik heb niets te kiezen daarin, ik ben maar de boodschapper :)

*edit* voor de 3 CD's zou ze graag 13 inc hebben, we zouden dan de verzending op onze kosten doen, en die kosten zijn zeker 5,20 naar NL... De Cd's werken perfect, doosjes zijn onbeschadigd!

Bartel

Legacy Member
-Hitclub 2001 (2CD)
-Best Dance 1/99
-Best Dance 2/00
-Hitbox 16
-Hitbox 17
-Hitbox 18

Zeg je prijs maar inc verzending!

Jayvie

Legacy Member
BarTeL zei:
-Hitclub 2001 (2CD)
-Best Dance 1/99
-Best Dance 2/00
-Hitbox 16
-Hitbox 17
-Hitbox 18

Zeg je prijs maar inc verzending!

Die zijn jammer genoeg ook verkocht... Ik zal dadelijk even de lijst posten van de CD's die er nog zijn, maak daar uw keuze maar uit ;)

*edit* Hier de lijst met de nog beschikbare:

Bon jovi – crush
Ally mc beal – s/t
Hanson – snowed in
Hanson – 3 car garage
Backstreet boys – millennium
P!nk – m!ssundastood
Wheatus – s/t
Shania twain – come on over
The offspring – Americana
Aqua – aquarium
Vengaboys – the platinum album
Steps – step one
Steps – steptacular
Mariah carey – rainbow
Alanis morissette – mtv unplugged
Westlife – world of our own

en op volgende CD's is al geboden:

Eve - Scorpion
K's Choice - Live
Zornik - Alien Sweetheart
Boyzone - By Request
Robbie Williams - Sing When You're Winning
Christina Aguilera - s/t

Jayvie

Legacy Member
Blijkbaar ligt hier ook nog een hoopje singles uit de jaren van toen.. Hier de lijst:

No Doubt – Underneath it all
R. Kelly – The storm is over now
Da boy tommy – candyman
The oh! – Got to be free
Wheatus – teenage dirtbag
The corrs – irresistible
Atomic Kitten – Whole again
All saints – Pure shores
Geri Halliwell – Look at me
Michael Jackson – You are not alone
Orange blue – She’s got that light
M2M – Don’t say you love me
Bbmak – still on your side
Bbmak – Back here
Pink – most girls
Madonna – Don’t tell me
Da muttz – wassuup
U2 – Stuck in a moment
Guano Apes – Open your eyes
Lou bega – I got a girl
Eifel 65 – Blue
Jasper steverlinck – Life on mars
Mark owen – Child
Aaliyah- Roch the boat
Steps – Heartbeat tragedy
Twarres – Wer bisto
Blue – All rise
Gigi d’agostino – super
N sync – Gone
K’s choice – not an addict
Shaggy – it wasn’t me
Limp bizkit – my generation
Puddle of mud - She hates me
Emilia – Kiss by kiss
Emilia – Good sign
Hooverphonic – Sometimes

Doe ook maar een bodje, uiteraard kosten die niet veel...

Vyste

Legacy Member
Doe Bon Jovi en Pink er ook maar bij en de singles van k's Choice en Twarres. Op welke prijs kom je dan uit?

lijstje:
Boyzone - By Request
Robbie Williams - Sing When You're Winning
Christina Aguilera - s/t
Bon jovi – crush
P!nk – m!ssundastood
K’s choice – not an addict
Twarres – Wer bisto

Jayvie

Legacy Member
Vyste zei:
Doe Bon Jovi en Pink er ook maar bij en de singles van k's Choice en Twarres. Op welke prijs kom je dan uit?

lijstje:
Boyzone - By Request
Robbie Williams - Sing When You're Winning
Christina Aguilera - s/t
Bon jovi – crush
P!nk – m!ssundastood
K’s choice – not an addict
Twarres – Wer bisto

€25 (inc. 7.80 verzending) dan, ze zijn allemaal in goede staat!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan