DaVa
Legacy Member
Ik verkoop mijn 400D body die ik in 05/2008 heb aangekocht.
Er staan geen 3000 kliks op de teller.
Je krijgt het volledige pakket met alle originele toebehoren (behalve de kit-lens, deze heb ik reeds eerder verkocht)
+ 2 extra no-name batterijen die het altijd uitstekend doen.
Camera in uitstekende toestand, kan altijd getest worden.
Verkoop wegens upgrade.
Af te halen te Tremelo
Doe een goed bod.
greetz
Er staan geen 3000 kliks op de teller.
Je krijgt het volledige pakket met alle originele toebehoren (behalve de kit-lens, deze heb ik reeds eerder verkocht)
+ 2 extra no-name batterijen die het altijd uitstekend doen.
Camera in uitstekende toestand, kan altijd getest worden.
Verkoop wegens upgrade.
Af te halen te Tremelo
Doe een goed bod.
greetz
