Archief - Blu-ray's te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr_magic_stick

Legacy Member
Te Ruil: (eventueel te koop tegen een goed bod)

16 Blocks (Regio B - NL - NL Subs)
The Bourne Identity (Regio B - UK - NL Subs)
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe (Regio B - UK - NL Subs) (Sealed)
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian (Regio B - NL - NL Subs)
Enemy of the State (Regio B - NL - NL Subs)
Event Horizon: Special Collector’s Edition (Regio B – NL – NL Subs)
Ice Age (Regio B - NL - NL Subs)
Ice Age 2 (Regio B - NL - NL Subs)
Lakeview Terrace (Regio ABC - UK - NL Subs)
The Librerian 3 (Regio B - NL - NL Subs)
Natural Born Killers - Warner Bros. Essentials (Regio B - NL - NL Subs) (Sealed)
Night at the Museum (Regio B – NL – NL Subs)
Perfect Stranger (Regio B - NL - NL Subs)
Pineapple Express (Regio B - NL - NL Subs)
Righteous Kill (Regio ABC - CAN - English Subs) (Sealed)
Shoot Em Up (Regio B - UK - English Subs)
Speed (Regio B - NL - NL Subs)
Starship Troopers (Regio ABC - UK - NL Subs)
Total Recall (Regio AB - NL - NL Subs)
Transformers (Regio B - NL - NL Subs)
Vantage Point (Regio ABC - NL - NL Subs)
The Water Horse (Regio B - UK - NL Subs)


Ruilen tegen de volgende Blu-ray's (met NL Subs):
A Bug's Life
Angels & Demons
Cars
Hannibal
Hannibal Rising
Prison Break: De complete Collectie
Ratatouille
Red Dragon
Star Trek (2009)
Up
X-Men Origins: Wolverine
of ruilen tegen de volgende PS3-games:
Aliens vs Predator
Buzz! Quiz World
Dante's Inferno
Darksiders: Wrath of War
Heavy Rain
Saw
Singstar Vol 3
Singstar Pop Edition


Verkocht:
Beetlejuice (Regio B - NL - NL Subs)
Constantine (Regio B - UK - NL Subs)
Duplicity (Regio B - NL - NL Subs)
National Treasure (Regio B - UK - NL Subs)
National Treasure 2 (Regio B - NL - NL Subs)
Ocean's 12 (Regio B - NL - NL Subs)
Ocean's 13 (Regio B - NL - NL Subs)

MuSSo

Legacy Member
* The Warlords
* In The Name of The King
* Carbabes
* Long Lost Son
* Stolen Life

hier iets tussen ?

MuSSo

Legacy Member
National Treasure (Regio B - UK - NL Subs)
National Treasure 2 (Regio B - NL - NL Subs)

20€ incl

ik verhoog naar 25€incl

Shadowfox

Legacy Member
National Treasure (Regio B - UK - NL Subs)
National Treasure 2 (Regio B - NL - NL Subs)
Ocean's 12 (Regio B - NL - NL Subs)
Ocean's 13 (Regio B - NL - NL Subs)

€40 excl.

dr_magic_stick

Legacy Member
MuSSo zei:
National Treasure (Regio B - UK - NL Subs)
National Treasure 2 (Regio B - NL - NL Subs)
20€ incl

Shadowfox heeft voor mij een betere deal.

ballou007 zei:
Duplicity
Ocean's twelve en Ocean's thirteen
35€ incl.

zoals hierboven, Shadowfox heeft een betere deal.

Goblin13 zei:
Constantin 12 inc

12€ is goed, dan zal ik hem eventueel dit weekend wel binnengooien als je dat goed vind. (ik moet er toch in de buurt zijn)

Shadowfox zei:
National Treasure (Regio B - UK - NL Subs)
National Treasure 2 (Regio B - NL - NL Subs)
Ocean's 12 (Regio B - NL - NL Subs)
Ocean's 13 (Regio B - NL - NL Subs)

€40 excl.

Jouw voorstel lijkt me het beste, ik ga nog even afwachten om af te sluiten.

Shadowfox

Legacy Member
dr_magic_stick zei:
Jouw voorstel lijkt me het beste, ik ga nog even afwachten om af te sluiten.
Graag niet té lang afwachten, eventueel een afsluittijd? :)

dr_magic_stick

Legacy Member
Shadowfox zei:
Graag niet té lang afwachten, eventueel een afsluittijd? :)

Sorry, ik dacht dat ik daarstraks al een antwoord gepost had.

Nu Musso €25 geboden heeft geef ik de voorkeur aan zijn bod en dat van ballou007.

Ik sluit hiervoor af om 20u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan