Archief - Blu-Ray Speler: Panasonic DMP-BD60EG-K

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Hey,


Een Blu-Ray Speler te koop: de Panasonic DMP-BD60EG-K
Twee weken geleden (11/06/09) aangekocht bij Vanden Borre.

Is enkel uit de doos geweest omdat ik installeren had aangeklikt bij de levering maar heeft nooit opgestaan (heb zelfs geen Blu-ray) en is onmiddelijk terug in de doos geplaatst. Gloednieuw dus.



Meeneemprijs: €200 excl

Dennoman

Legacy Member
Factuur en dergelijken inbegrepen?

Zoja, 200 excl. geboden.

Gavin

Legacy Member
Ja, ik heb hier de factuur maar daar staat ook mijn TV op. Een kopie daarvan is ook goed? :p

Dennoman

Legacy Member
Hmmz, zou het niet weten eigenlijk :p

Probleem is hier: wil sowieso een BR speler kopen, maar liefst goedkoop genoeg met garantie. Prijs zit wel snor hier, maar kan iemand bevestigen of die garantie geldig is als de factuur niet apart is?

Gavin

Legacy Member
Ik denk ook wel dat dat in orde is, hoor. En anders bel je of laat je ze me maar naar mij bellen. :p


€200 excl genoteerd dan?

Meeneem blijft op €210, ik zal morgenavond om 22u al afsluiten!

Dennoman

Legacy Member
Mjah, ze zijn het hier thuis blijkbaar toch niet zo eens met de aankoop (hooray voor thuis wonen en over elk godgans dingetje moeten overleggen :sop:), dus ik ga het dit keer moeten laten passeren vrees ik.

Gavin

Legacy Member
Allez man, amateur.


Meeneemprijs: 200 excl, dat ik ervan af ben.

webdesigner

Legacy Member
Veel interesse, wou eigenlijk PS3 kopen voor Blu Ray te kijken. Zitten hier meer optie's op dan die van de PS3?

/leek

georgiodavid

Legacy Member
heb ook een gisteren gekregen via web gekocht,

waarom heb je gekocht of verkoop je snap ik niet ?

Gavin

Legacy Member
Omdat ik er niets mee kan doen. Ik heb mijn PS3 moest ik een Blu-Ray willen afspelen. :p Vandaar deze toch wel lichte prijs voor een gloednieuw toestel.

Webdesigner: ik ken er ook weinig van. De speler heeft uiteraard meer aansluitingsmogelijkheden dan de PS3. Je kan er zelfs een netwerkkabel insteken (wat je daar allemaal mee kan, geen idee :p) ...

Skoebiedoe

Legacy Member
Netwerk kabel dient voor blu ray live en zijn firmware updates en als ik u was zou ik de ps3 gewoon houden voor uw games te spelen en de blu rays afspelen op de BD 60 (die kwalitatief toch wel beter is dan de ps3)

Gavin

Legacy Member
Kijk, een aanrader van Skoebiedoe. Maar ik ga hem toch wegdoen aangezien ik geen blu-rays heb.

Komaan, nog steeds aan €200 ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan