Archief - Blu-Ray DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo ,

Bij deze bied ik nogmaals mijn blu ray dvdkes aan.
Gelieve niet onder de min. prijzen te bieden.

- Pirates of the carribean 1 (Sealed)20 euro incl
- Pirates of the carribean 2 (Sealed)20 euro incl
- Pirates of the carribean 3 20 euro incl
- Hostel 2 20 euro incl
- Gridiron Gang 20 euro incl
- Talladega nights 18 euro incl
- All the kings men 18 euro incl

Alles voor 130 euro incl (onder die prijs ga ik niet !!)
Kost me rond de 5 a 6 euro voor alles in 1 keer op te sturen.

Alles is in prima staat !!!!!
Alle dvd's waren nog sealed maar heb er een aantal opengedaan om te bekijken,wil dus zeggen dat ze maar 1 keer in mijne ps3 hebben gezeten.
Pakket verkoop krijgt voorrang.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Alle bodjes genoteerd.

Preview : krijgt voorrang omdat die er 2 koopt.
Ik wacht nog effen af misschien dat er nog meer bodjes komen en dat er meerdere samen verkocht worden.

Greetz

Thorazer

Legacy Member
Enig idee wanneer je zou aflsuiten Barbeet ben namelijk al een tijdje op zoek naar deze film ;)

Mvg

Barbeet

Legacy Member
Donderdagavond rond 21:30,normaal stuur ik maar altijd de maandag op nu omdat dit mijn enigste vrije dag is.Dus maandag vertrekt alles ;-).


Greetz

Antwerpstam

Legacy Member
Interesse in ruil in 1 van deze:

16 Blocks
Resevoir Dogs
Underworld

starkiller

Legacy Member
Pirates trilogie voor 45€ incl (ps: als de ps3 ook nog weggaat, daar heb ik ook nog interesse in)

edit: je mag mijn bod intrekken (aangezien een ps3 momenteel de voorkeur heeft, tenzij je de ps3 ook wegdoet...)

ivivke

Legacy Member
Hoi, pirates 1 voor 20 inc

Mvg. Ive en Annemie:applause:
ps: toch wel met ned ondertitels ed he ...µ

Barbeet

Legacy Member
Yep alles is voorzien van nederlandstalige subtitels.

Stand van zaken :

- ivivke : 20 euro pirates of the carribean 1
- Akamani : 20 euro Gridiron Gang
- Preview : 40 euro voor pirates 3 en hostel 2

Deze zijn dus al verkocht als de personen nog eens kunnen bevestigen.
Pm me jullie gegevens ook al.

- Geen intresse in ruil.

Nog beschikbaar :
- Pirates 2
- Talladega nights
- All the kings men

Greetz

ivivke

Legacy Member
Hoi,
ik bevestig eveneens ..
PM sent ..
thx
( nu ong op zoek naar pirates 3 .. iemand ??? )

mvg. Ive en Annemie:niceone:

Barbeet

Legacy Member
Als preview niets meer van zich laat horen tegen zondagavond stuur ik hem samen op met pirates 1 anders,je stort dan maar maandag de rest?
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan