Archief - Blauwe nokia E63

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Hallow


Ik ruil mijn nokia E63. Is volledig in orde en werkt perfect. Paar kleine krasjes op de achterkant maar niets op het scherm.

Belangrijkste kenmerken:
-2 megapixel camera met flits
-Wifi
-16 miljoen kleuren scherm
-MP3 speler
-Optie om verschillende apps te downloaden via de OVI store
-Volledig azerty toetsenbord
-...


Gsm is aangekocht op 1 september (factuur is erbij) dus er is zeker nog garantie op. Je krijgt er dit bij;
-Gsm met batterij (well duh)
-Oortjes
-Oplader
-Boekje
-Factuur
-Doos
-1GB micro sd kaartje (zit in de gsm)

Foto's;
http://s181.photobucket.com/albums/x210/Thewitchking45/gsm/

Gsm kan ook verkocht worden maar voorkeur gaat uit naar een ruil!

Miniumuprijs; 120excl


Afhalen kan in Zonhoven!

Tjas

Legacy Member
SE G900? Ook wifi, 5MP-camera, touch+numpad, ..

/edit: laat maar, niet aan gedacht dat je te ver woont

JimmyPatterson

Legacy Member
Geen interesse in bovenstaande

@Tjas; jammer dat je zo ver woont, heb zeker wel interesse

JimmyPatterson

Legacy Member
Hoeveel opleg?

En opleg van u neem ik aan (aan de manier waarop u het zegt)

JimmyPatterson

Legacy Member
@Dider: Jammer dat er geen accessoires ofzo bij zijn... Ik houd het in mijn achterhoofd

@Tjas; ik vind dat krasje bij de G900 storend en mijn interesse vervalt hierbij dan ook


@Iedereen; morgen zal ik foto's maken van het toestel maar het is in perfecte staat (behalve een klein krasje op de achterzijde)

JimmyPatterson

Legacy Member
* De nokia N95
* 220V lader
* BL-5F accu
* Headset met afstandbediening
* Audio-video kabel
* Synchronisatiekabel
* Gedrukte handleiding in Nederlands en Frans
* Synchronisatiesoftware (Nokia Data Suite)

Zit er volgens het wereldwijde web allemaal bij^^

Dider

Legacy Member
Dit heb ik:
* De nokia N95
* 220V lader
* BL-5F accu
* Headset met afstandbediening (99% zeker moet nog eens kijken)
* Synchronisatiekabel
* Synchronisatiesoftware (Nokia Data Suite)

JimmyPatterson

Legacy Member
@Dider; klinkt al iets interessanter=)

@Janman; staat van het toestel?
Garantie?
Wat zit er bij?

janman

Legacy Member
Het toestel komt zoals je het aankoopt met alle accessoires: gsm, oplader, datakabel, headset. Inclusief factuur van Phonehouse Leuven. Toestel is ongeveer 2 maanden oud denk ik. Staan lichte krasjes op de achterkant, maar geen zware krassen.

Edit: Nevermind, bod vervalt. Blijkbaar heb je al een nieuwe voor 150 euro.

JimmyPatterson

Legacy Member
janman zei:
Het toestel komt zoals je het aankoopt met alle accessoires: gsm, oplader, datakabel, headset. Inclusief factuur van Phonehouse Leuven. Toestel is ongeveer 2 maanden oud denk ik. Staan lichte krasjes op de achterkant, maar geen zware krassen.

Edit: Nevermind, bod vervalt. Blijkbaar heb je al een nieuwe voor 150 euro.

Wil ik toch wel eens weten waar -_-
Kost in elke Belgische winkel nog €199....
http://www.kieskeurig.be/gsm/nokia/e63/prijzen/289865/?gclid=CJLX-9-n-p4CFVUK3godj3thNA
@Wtfman; Heb geen zin voor opleg te geven, toch bedankt!

WTFMAN

Legacy Member
Samsung i200? 1week oud ... factuur erbij alsook de accesoires + originel doos :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan