Archief - Blackberry curve 8520

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mattehh

Legacy Member
Gekocht eind augustus, begin september...
Werkt perfect, factuur etc allemaal aanwezig.
Enkel op de achterkant paar krasjes van te gebruiken.

min: 160
meneem: 180

ook aangeboden in vriendenkring

Moes

Legacy Member
enkele foto's van de krassen?
alles nog aanwezig, doos, acc enzo?

Mattehh

Legacy Member
Moes zei:
enkele foto's van de krassen?
alles nog aanwezig, doos, acc enzo?

Alles aanwezig. Ik wil wel foto's trekken, maar ik vrees dat dit nog niet duidelijk gaat zijn... Zonder flits gaat het te donker zijn, met flits gaat een gewoon 1 witte streep zijn. (achterkant is volledig zwart dus je moet toch redelijk kijken om de krassen te zien)

Mattehh

Legacy Member
skillandstyle zei:
Kan je tot mechelen brengen?
Moeilijk.. Vermits ik nog met examens zit en 't weer... Opsturen met taxipost secured 24H kan wel.. Wil je 'm nu toch? :)

Rorschach

Legacy Member
Ik heb mijn N97 verkocht en zit zonder gsm... Dus kheb eigenlijk dringend een toestel nodig en beslist dak ni meer teveel ga uitgeven aan ne gsm.
Dus mijn oog was inderdaad terug gevallen op jou toestel.

Ik ga nog even afwachten vervolgens jou iets te laten weten!
Greetz

Mattehh

Legacy Member
skillandstyle zei:
Ik heb mijn N97 verkocht en zit zonder gsm... Dus kheb eigenlijk dringend een toestel nodig en beslist dak ni meer teveel ga uitgeven aan ne gsm.
Dus mijn oog was inderdaad terug gevallen op jou toestel.

Ik ga nog even afwachten vervolgens jou iets te laten weten!
Greetz

okay cva

Moes

Legacy Member
ik heb nog een vraagje, kan je daar eigenlijk veel mee doen zonder zo'n speciaal data/blackberry abo?

Rorschach

Legacy Member
Moes zei:
ik heb nog een vraagje, kan je daar eigenlijk veel mee doen zonder zo'n speciaal data/blackberry abo?

Eigenlijk relatief weinig. Zo werkt de ingebouwde gps chip ook alleen via blackberry services.

Mattehh

Legacy Member
skillandstyle zei:
Eigenlijk relatief weinig. Zo werkt de ingebouwde gps chip ook alleen via blackberry services.

Bwah valt goed mee hoor. Heb ook geen dataplan van bb.. En surfen werkt perfect, redelijk wat apps beschikbaar, werkt vlotjes,..

fonzamundo

Legacy Member
Maar zo'n abo is toch handig zenne... Kost ook "maar" 15 euro per maand.

Rorschach

Legacy Member
Inderdaad, voor mij is een dergelijk abo echt wel een must als je zo'n gsm koopt.
Ik heb net een HTC Touch HD kunnen kopen dus mijn interesse vervalt.

Hopelijk vind je een koper, greetz

Rorschach

Legacy Member
Net even gekeken en de nieuwprijs bedraagt 199 € bij de phonehouse.
GSM - Phone House

Is het mogelijk om je prijs dan te verlagen? Dan wil ik wel een bod uitbrengen voor een vriend van me.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan