Archief - Blackberry Bold-Cheapass-tk of tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tokey

Legacy Member
Verkoop men Blackberry Bold.
Altyd tevreden van geweest mr heb nu zin in een iphone ( ja ik wil dus ruilen met opleg langs mijn kant)
Het gaat enkel over het toestel ( met gebruikssporen), en een usb kabel.
Doos of factuur heb ik niet meer. Toestel werkt wel nog perfect, doet alles nog zoals het hoort en schermpje en lederen achterkant zijn wel nog in zeer goede staat.

prijs=150 euro.
Meeneem ( dan maar 8-))=175
Laat maar horen x
Fotos komen morgen!

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

welke gebruikssporen? Is er wat zilver ofzo af? qwerty/azerty?

Alvast bod van 150euro ( moesten het zware gebruikssporen zijn , trek ik mijn bod terug )

PM me maar :)

tokey

Legacy Member
WTFMAN zei:
Hoi,

welke gebruikssporen? Is er wat zilver ofzo af? qwerty/azerty?

Alvast bod van 150euro ( moesten het zware gebruikssporen zijn , trek ik mijn bod terug )

PM me maar :)

ja langs de kanten wat zilver af, nergens diepe krassen of zoiets.
ook het geheugenklepje zit er nog mooi op, luidsprekers werken nog perfect,...
oh ja handig om te vermelden mss, is Qwerty!(ben je even snel mee weg als azerty....)

@wtfman, genoteerd klaat wel ng ff opestaan ;-)

WTFMAN

Legacy Member
Meeneemprijs = 150 en deze heb ik geboden => Qwerty is ideaal want wil ze wat modden ( en de meeste toetsenborden zijn qwerty dus meer opties )

=> Dus voor mij?

tokey

Legacy Member
Oei blijkbaar misverstand, met meeneemprijs bedoelde ik gewoon de prijs eigenlijk :-S

WTFMAN

Legacy Member
Lame ... meeneemprijs veranderen terwijl ik deze al geboden heb ... negatieve itrader volgt :)

tokey

Legacy Member
Chill is ff allemaal :-D
RICHTPRIJS= 150
hoogste bod=160
MEENEEMPRIJS=175

successor

Legacy Member
Dit is wat er initieel stond.

tokey zei:
Verkoop men Blackberry Bold.
Altyd tevreden van geweest mr heb nu zin in een iphone ( ja ik wil dus ruilen met opleg langs mijn kant)
Het gaat enkel over het toestel ( met gebruikssporen), en een usb kabel.
Doos of factuur heb ik niet meer. Toestel werkt wel nog perfect, doet alles nog zoals het hoort en schermpje en lederen achterkant zijn wel nog in zeer goede staat.

Meeneemprijs=150 euro.

Laat maar horen x
Fotos komen morgen!

Een meeneemprijs verhogen is tegen de regels. WTFman wint de bieding. Niet verkopen aan hem kan resulteren in een negatieve itrader.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan