tokey
Legacy Member
Verkoop men Blackberry Bold.
Altyd tevreden van geweest mr heb nu zin in een iphone ( ja ik wil dus ruilen met opleg langs mijn kant)
Het gaat enkel over het toestel ( met gebruikssporen), en een usb kabel.
Doos of factuur heb ik niet meer. Toestel werkt wel nog perfect, doet alles nog zoals het hoort en schermpje en lederen achterkant zijn wel nog in zeer goede staat.
prijs=150 euro.
Meeneem ( dan maar
)=175
Laat maar horen x
Fotos komen morgen!
Altyd tevreden van geweest mr heb nu zin in een iphone ( ja ik wil dus ruilen met opleg langs mijn kant)
Het gaat enkel over het toestel ( met gebruikssporen), en een usb kabel.
Doos of factuur heb ik niet meer. Toestel werkt wel nog perfect, doet alles nog zoals het hoort en schermpje en lederen achterkant zijn wel nog in zeer goede staat.
prijs=150 euro.
Meeneem ( dan maar
)=175Laat maar horen x
Fotos komen morgen!

