tokey
Legacy Member
By deze verkoop ik een Iphone voor een vriendin van me omdat ze wat financiele troubles heeft
ad:
Het gaat hier om een Iphone 2G met 8 Gig geheugen, aangekocht eind april vorig jaar.
What you see is what you get, in zeer goeie staat enkel op de achterkant 1 iets duidelijkere kras.
Foto's:
Vraagprijs is 250, meeneem is 260.
Edit:er zit ook nog een handfreekit bij in de prijs.
ad:Het gaat hier om een Iphone 2G met 8 Gig geheugen, aangekocht eind april vorig jaar.
What you see is what you get, in zeer goeie staat enkel op de achterkant 1 iets duidelijkere kras.
Foto's:
Vraagprijs is 250, meeneem is 260.
Edit:er zit ook nog een handfreekit bij in de prijs.