Archief - Blackberry 8820 Nieuw!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moes

Legacy Member
Hallo,

ik heb volgende toestel tekoop

Blackberry 8820
- doos
- lader
- headset
- usbkabel

is dus nieuw in doos met alle plastiekjes nog op scherm enzo dus ongebruikt
belangrijkste specs
- full qwerty keyboard
- gps
- wifi
- bluetooth
- uitbreidbaar geheugen micro sd

uitgebreide info kan je hier vinden
RIM BlackBerry 8820 Vodafone - Smartphoneshop.nl

minimumprijs: 125 euro
meeneemprijs: 150 euro

ik behoud mij het recht...

janman

Legacy Member
Ik heb interesse in het toestel maar vind de vraagprijs nog wat hoog aangezien dit model al een 3 jaar oud is.
Hoe komt het dat je het toestel nooit gebruikt hebt? Factuur bij?

Moes

Legacy Member
nope geen factuur bij, maar ongebruikt gezien afkomstig uit lotverkoop
doe gerust een bod zou ik zeggen

janman

Legacy Member
Kom je toevallig ooit in Leuven?
Verzending mogelijk?

125 lijkt me wel veel aangezien je voor dat bedrag een BB 8520 op de kop kan tikken die een pak moderner is (waaronder een processor die bijna dubbel zo snel is).
Aan welke prijs had je gedacht?

Moes

Legacy Member
verzending is zeker mogelijk
wat die bb8520 betreft, die gaan hier voor +/- 150 euro weg en hebben oa geen gps, maar zijn inderdaad wel wat nieuwer
absoluut minimum is toch 100 excl

janman

Legacy Member
90 euro inclusief Kiala verzending?

- Deze is toch niet gesimlocked?
- Kan ik enige zekerheid krijgen dat het toestel nog werkt, het zit tenslotte al een tijdje in de doos.

Moes

Legacy Member
jaja toestel werkt zeker perfect, kwil hem gerust even aanzetten vanavond maar daar twijfel ik niet aan. is ook simlockvrij uiteraard
sorry maar is toch iets te weinig, voor 100 inclusief kiala wil ik het doen maar das dan wel absoluut laagste voorstel

Moes

Legacy Member
@ janman: sorry maar veel lager dan 100 incl kan ik niet gaan voor gloednieuw toestel

janman

Legacy Member
Moes zei:
@ janman: sorry maar veel lager dan 100 incl kan ik niet gaan voor gloednieuw toestel

No problem, maar 100 euro is boven mijn budget. Voor 10 euro minder ben je hem kwijt!

Moes

Legacy Member
ok laat ons dan gulden middenweg kiezen, 95 incl kiala en verkocht

Moes

Legacy Member
als je mij printscreen van betaling stuurt, kan dat morgenavond of ten laatste woensdag al gebeuren

Moes

Legacy Member
janman heeft voorlopig geen interesse meer, is dus nog steeds te koop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan