WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
hier mijn vriendin haar Blackberry te koop omdat ze het niet gewoon kan worden
Vorige week gekocht , factuur en de bijna volle 2Jaar garantie aanwezig ... Azerty keyboard !
Staat : Nieuwstaat , zo goed als geen gebruikssporen erop
Meer info : http://www.smartphoneshop.be/produc...s/rim-blackberry-curve-8520-black-azerty.html
Min. Prijs : 175euro excl.
hier mijn vriendin haar Blackberry te koop omdat ze het niet gewoon kan worden

Vorige week gekocht , factuur en de bijna volle 2Jaar garantie aanwezig ... Azerty keyboard !
Staat : Nieuwstaat , zo goed als geen gebruikssporen erop
Meer info : http://www.smartphoneshop.be/produc...s/rim-blackberry-curve-8520-black-azerty.html
Min. Prijs : 175euro excl.
