junkyjump
Legacy Member
Vriend van me verkoopt zijn iphone 3GS 16GB
Deze draait op de laatste nieuwe soffware, namelijk
3.1.3!
Dit is een Belgische iPhone, dus u mag alle updates
uitvoeren zonder enig risico dat hij onbruikbaar wordt!!
SCherm is krasvij, achterkant de normale
gebruikssporen
De onderkant van de doos, alsook 't faktuurtje vindt hij
niet, we garanderen wel dat dit een Belgische iPhone is en dat er nog
steeds 1jaar en 8maanden garantie op zit
Min 445
Meeneem 460
Uiteraard ook te koop in vriendenkring en kapaza
Deze draait op de laatste nieuwe soffware, namelijk
3.1.3!
Dit is een Belgische iPhone, dus u mag alle updates
uitvoeren zonder enig risico dat hij onbruikbaar wordt!!
SCherm is krasvij, achterkant de normale
gebruikssporen
De onderkant van de doos, alsook 't faktuurtje vindt hij
niet, we garanderen wel dat dit een Belgische iPhone is en dat er nog
steeds 1jaar en 8maanden garantie op zit
Min 445
Meeneem 460
Uiteraard ook te koop in vriendenkring en kapaza

