junkyjump
Legacy Member
Oke eerst en vooral superbedankt iedereen dat heeft gereageerd in mn topic voor de info en hulp!!
iPhone terug, dus:
Vriend van me verkoopt zijn iPhone 3G 8GB, deze is int zwart aangezien de 8Gb enkel int zwart komt
Is 100% belgisch, maar de aankoopfactuur vindt hij niet meer, is een jaartje oud
Vertoont de gebruikelijke gebruikerssporen op de achterkant, Scherm heeft lichte krasjes maar zekr geen diepe en niet zichtbaar als hem aanstaat!
Je krijgt de doos, lader, usb kabel, zonder oortjes, die is hij ook kwijt
Meneem is 320, min 280
http://i47.tinypic.com/315odpv.jpg
http://i50.tinypic.com/280kq3q.jpg
Moet wel zeggen, die gebruikerssporen zijn er wel degelijk,maar niet echt zichtbaar op de foto
Edit: te koop in vriendenkring, enkel daar tot anders vermeld
Edit: Extra foto's:
http://i45.tinypic.com/2cn9kza.jpg
http://i47.tinypic.com/2dhch9h.jpg
iPhone terug, dus:
Vriend van me verkoopt zijn iPhone 3G 8GB, deze is int zwart aangezien de 8Gb enkel int zwart komt
Is 100% belgisch, maar de aankoopfactuur vindt hij niet meer, is een jaartje oud
Vertoont de gebruikelijke gebruikerssporen op de achterkant, Scherm heeft lichte krasjes maar zekr geen diepe en niet zichtbaar als hem aanstaat!
Je krijgt de doos, lader, usb kabel, zonder oortjes, die is hij ook kwijt
Meneem is 320, min 280
http://i47.tinypic.com/315odpv.jpg
http://i50.tinypic.com/280kq3q.jpg
Moet wel zeggen, die gebruikerssporen zijn er wel degelijk,maar niet echt zichtbaar op de foto
Edit: te koop in vriendenkring, enkel daar tot anders vermeld
Edit: Extra foto's:
http://i45.tinypic.com/2cn9kza.jpg
http://i47.tinypic.com/2dhch9h.jpg
