Archief - Beamer + scherm te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NightRaver

Legacy Member
Hierbij verkoop ik miijn NEC VT540.

De projector heeft nog 85% ofzo van de lampuren. Is steeds gebruikt geweest in ECO mode, waarbij de lamp 3000u meegaat. Nog heel wat uren te gaan dus.

Ik stuurde de projector via VGA aan op 1024*768 (native)

De projector wordt geleverd met een draagtas, powercable en evt nog videokabels.

Kan vanzelfsprekend werkend gezien worden. Ideaal voor film, gamen, tv kijken enz..

Foto

Specs

Ik verkoop de projector + scherm voor 350 euro

Het scherm is oprolbaar en 1,80m breed als ik me niet vergis.

Projector zonder scherm: 300 euro

Moes

Legacy Member
interesse in ruil met ipod 5G video 30gb met Itrip auto eventueel?

Spacid

Legacy Member
er staat zo: street price 3,500 $
is 350 euro dan niet te weinig?

NightRaver

Legacy Member
Dat is de prijs van enkele jaren geleden.

Maar anyway, sla je slag ;)

Mushu

Legacy Member
400:1 contrast, is nogal laag ni? Is het beeld niet onduidelijk bij het minste licht in de kamer?
Wat is de reden van verkoop als ik vragen mag?
Factuur en aankoopdatum?

gravendelver

Legacy Member
Mushu zei:
400:1 contrast, is nogal laag ni? Is het beeld niet onduidelijk bij het minste licht in de kamer?
Wat is de reden van verkoop als ik vragen mag?
Factuur en aankoopdatum?

400:1 is niet zo weinig hoor :)
En voor deze prijs is dit zeker een koopje!

@steve-jaspers, foto's van een projectie zeggen echt niet veel. Een foto van een projectie van een goedkope projector kan evengoed hetzelfde zeggen als een foto van een veel duurdere. Zoiets kan je best altijd eens in werking zien, maar voor deze prijs wel een koopje indien hij in goede staat is!

NightRaver

Legacy Member
Afspelen in kamer met beetje licht is geen probleem hoor.

Fotos van geprojecteerd beeld heb ik niet, zegt idd ook niet zoveel.

Ik heb in mijn nieuwe kamer niet meer de plaats om hem omhoog te hangen, dus verkoop ik hem maar.

Geen probleem om in werking te zien!

Thx voor de info gravendelver

Icanus

Legacy Member
Ik heb zeker interesse, ik zou wel graag eerst eens langskomen om te zien of de kwaliteit aanvaardbaar is voor ik effectief bied...

NightRaver

Legacy Member
shishio: liefst in 1 koop.

Moest de projector apart weggaan wil ik het wel aan u verkopen.

Icanus: Ik kan hier altijd mijn scherm even omhoog hangen in de garage ofzo, dan kan je alles rustig eens bekijken.

Viper5000

Legacy Member
bod van 200 excl op projector zonder scherm (in het geval ge die niet kwijt zou geraken aan 300)

NightRaver

Legacy Member
Meeneemprijs projector zonder scherm: 260 euro
Meeneem scherm: 50 euro
Meeneem totaal: 300 euro

Clash

Legacy Member
hmm zou ge is foto kunne trekke van het resultaat as den beamer opstaat?
ofjah, kan ik er rechtstreeks ne ps2 op aansluite? ^^

grtz

NightRaver

Legacy Member
PS2 kan je erop aansluiten ja.

Kzal straks eens kijken voor wa fotos te maken.

We zonder het scherm da hangt niet meer omhoog, maar kzal op ne muur projecteren.

NightRaver

Legacy Member
Hier zijn enkele fotos van de projector in werking:

foto 1
foto 2
foto 3

Fotos zijn wel gene vetten door mijne klotedigicam.

Ruimte is half verduisterd op de fotos, die plek int midden is ne lichtknop :)

EDIT: ik heb de lamptime ook eens bekeken, lamp is nog 86%, nog maar 322u van de 3000 gebrand.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan