gravendelver
Legacy Member
Baffel zei:Ik heb tot de eerste feb examens en dan ga ik niet naar gent gaan. Dus ik kan pas vanaf 2 feb. 2 weekjes en half is toch niet gigantisch lang? Het geld wil ik al storten hoor en dat neemt toch niet zoveel plaats in?
Als ik daar naar kijk zie ik 2 tot 9 augustus?

Maar als jij het winnende bod hebt en beslist 2-3 weken later te komen halen zou ik toch willen dat je vooraf overschrijft. De beamer kan je dan komen afhalen wanneer je wil.
