nunji
Legacy Member
Verkoop mijn batterij en oplader wegens ongeval met moto en gsm scherm is kapot, hij gaat wel nog aan en batterij werkt nog heel goed, heb hem ook al in andere gsm gestopt om te testen! Is goed bv als reserve batterij en reserve oplader voor jouw Samsung X-Versie
minimum: 10euro
exclusief bieden.
minimum: 10euro
exclusief bieden.