freeq7322
Legacy Member
Hallo !!
Vandaag verkoop ik mijn hoofdtelefoon van Audio Technica (model-ATH-ES7). Deze is in 't zeer goede staat,zowel optisch als technisch !
Ik heb dringend geld nodig daarom zet ik deze te koop.
Nieuwprijs was 90 Euro.
Prijs...doe maar een bod en wij zullen is zien
Verzending kost 5,70 .
Afhalen in Antwerpen is ook mogelijk.
Foto's :
Imageshack - p3140369.jpg
Imageshack - p3140370.jpg
Vandaag verkoop ik mijn hoofdtelefoon van Audio Technica (model-ATH-ES7). Deze is in 't zeer goede staat,zowel optisch als technisch !
Ik heb dringend geld nodig daarom zet ik deze te koop.
Nieuwprijs was 90 Euro.
Prijs...doe maar een bod en wij zullen is zien

Verzending kost 5,70 .
Afhalen in Antwerpen is ook mogelijk.
Foto's :
Imageshack - p3140369.jpg
Imageshack - p3140370.jpg