Archief - archos 604 wifi met dvrstation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pizzle

Legacy Member
Zoals de titel zegt, de archos 604 wifi. Deze mp3 beschikt over draadloos internet waardoor alles rechtstreeks via de pc op de mp3 (en bij gevolg ook) de tv kan worden afgespeeld. Ook heeft deze mp3 een prachtig touchscreen waardoor je nog makkelijker door de menu's browsed en toch nog een mooi beeld krijgt.(beschermfolie zit er nog op!) Het dvrstation wordt meegeleverd en door dit aparaat wordt het mogelijk de mp3 gewoon op te laden, te bedienen met afstandbediening,op te nemen van televisie (dus een hdrecorder,dvdrecorder of videorecorder zijn niet meer nodig!) en af te spelen op de radio,... en dit allemaal vanaf dit ene aparaat. Verder zit er een 2de lederen hoesje bij dat kan openklappen waar het scherm zit, ook de originele oortjes zijn nog volledig nieuw, alsook de laadkabel(ik heb nog een liggen van m'n oude archos), ook zit er een mooi aluminium stylus bij ipv de orinele plastieken (die er trouwens ook nog bijzitten), ook zit er nog een nieuwe losse kabel bij om af te spelen op de televies voor als u vb naar vrienden of vakantiehuisje gaat en u het dvrstation niet wilt meesleuren. Dit alles was +600€ nieuw en nog geen 4 maand in gebruik! Ik ben een student en deze mooie gadget wordt verkocht omdat ik graag een reisje zou maken deze vakantie. De mp3 is zelden uit de dockingstation geweest, vooral om als ik in de tuin zit m'n muziek af te spelen van buiten via het netwerk en dan zat hij telken in 1 van de 2 lederen zakjes. Alles in absolute nieuwstaat! Voor meer info zie de internetpagina.
Er staat hier een 604 te koop voor 375€, het is volgens mij wel duidelijk dat deze toch duurder zal weggaan aangezien deze touchscreen, wifi, dvrstation met afstandbediening, ac kabel, nieuwe oortjes,lederen zakje,... heeft;)

Mvg Sam

Pizzle

Legacy Member
Wat intresse, maar nog niemand die met geld is over de brug gekomen...

Mvg Sam
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan