Archief - Apple Ipod Touch 8 GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psychodweep

Legacy Member
Ik verkoop een nieuwe Ipod Touch 8 GB in gesloten plastieken verpakking.
Em komt van ibood.
M'n broer heeft ook zo'n touch gekocht, kvind em niet zo speciaal.
Ge kunt er dan wel mee surfen, maar met zo'n klein scherm is dat niet handig.
K heb er 222 EUR voor betaald. Dus minimumprijs is ook 222 EUR.
Ik ruil niet.
Kopie van aankoopbewijs meegeleverd.
Verzending: 5 EUR via kilopost.
Nieuwprijs is 279 EUR.

Minimumprijs: 222 EUR.
Geen meeneemprijs.
Einddatum: woensdagavond 23 januari.

koffiekan

Legacy Member
frado2005 zei:
min=aankoopprijs. me winst verkopen blablabla

idd, dit is wel niet erg juist... zeker als hij al is open geweest.
en dan nog, als je kan kiezen tussen nieuw en 2de hands voor dezelfde prijs :/

Frado2005

Legacy Member
?vanaf dat iemand meer biedt dan min, is het verkopen met winst hé

Psychodweep

Legacy Member
frado2005 zei:
?vanaf dat iemand meer biedt dan min, is het verkopen met winst hé

Mijn startprijs is niet hoger dan de de prijs die ik betaald heb hé.... als er mensen bereid zijn om meer te betalen, moeten zij da weten. Ik hou hen niet tegen, anders moeten ze maar niet bieden. Vanaf nu weer ontopic.

Bhoda

Legacy Member
frado2005 zei:
min=aankoopprijs. me winst verkopen blablabla

:offtopic:
Sorry voor de offtopic, maar graag eens officiële reactie van de crew. Wat is met winst verkopen? Stel voorwerp kost in winkel 100 euro, ik weet het op de kop te tikken voor 25 euro en ik verkoop hier verder voor 40 euro. Dan blijft het nog een goede deal voor de nieuwe koper, ongeacht het feit dat ik er winst op maak. Mag dit niet? Is de winkelprijs niet de officiële aankoopprijs?

Indien dit niet mag, zou het dan niet vanzelfsprekend zijn om dan de lijn door te trekken en gratis goodies van games zoals t-shirts, bags of gewonnen items op dit forum tegen te gaan?

Just my two cents, veel geluk met de verkoop Psychodweep.

mythe

Legacy Member
Bhoda zei:
:offtopic:
Sorry voor de offtopic, maar graag eens officiële reactie van de crew. Wat is met winst verkopen? Stel voorwerp kost in winkel 100 euro, ik weet het op de kop te tikken voor 25 euro en ik verkoop hier verder voor 40 euro. Dan blijft het nog een goede deal voor de nieuwe koper, ongeacht het feit dat ik er winst op maak. Mag dit niet? Is de winkelprijs niet de officiële aankoopprijs?

Indien dit niet mag, zou het dan niet vanzelfsprekend zijn om dan de lijn door te trekken en gratis goodies van games zoals t-shirts, bags of gewonnen items op dit forum tegen te gaan?

Just my two cents, veel geluk met de verkoop Psychodweep.
Gelieve dit gewoon te sturen naar een crewlid. Iets minder storend ;).

Je mag geen winst maken (gezien vanaf de winkelwaarde). En een iPod touch kost nieuw nog steeds meer dan zijn minimumprijs. Dus in principe mag hij het doen. Maar denk niet dat er veel over gaan bieden. 9livers staan nog al op hun prijs ;).

Psychodweep

Legacy Member
Als sommige mensen er zoveel problemen mee hebben, dan haal ik het wel eraf en verkoop ik het elders. K heb daar geen probleem mee.
Ik denk dat je eerder mensen moet weren die om de 2 dagen iets aanbieden (nieuw materiaal) en dat met winst verkopen dan een occasionele sale.
En sommige mensen die komen beweren van: je mag niet meer vragen dan je betaalt.... dat doe ik ook niet, maar sommigen dat wel bereid zijn te doen.... ik heb de winkelprijs vermeld en tis niet dat ze in de zak worden gezet.
Anders zou je ook de redenering kunnen stellen: Stel je hebt iets gewonnen of gekregen, dwz dat je er niks voor betaald hebt, je mag niet met "winst" verkopen, wil dit dan zeggen dat je het dan gratis moet weggeven ??

schep

Legacy Member
De regel was hier altijd dat je niet meer mag vragen dan je aankoopprijs, zijn er mensen die meer willen geven, dan is dit wel toegelaten. Je mag enkel niet je minimumprijs hoger zetten dan je (eigen) aankoopprijs.

Dus maw alles is in orde hier.

linux

Legacy Member
Psychodweep zei:
Als sommige mensen er zoveel problemen mee hebben, dan haal ik het wel eraf en verkoop ik het elders. K heb daar geen probleem mee.
Ik denk dat je eerder mensen moet weren die om de 2 dagen iets aanbieden (nieuw materiaal) en dat met winst verkopen dan een occasionele sale.
En sommige mensen die komen beweren van: je mag niet meer vragen dan je betaalt.... dat doe ik ook niet, maar sommigen dat wel bereid zijn te doen.... ik heb de winkelprijs vermeld en tis niet dat ze in de zak worden gezet.
Anders zou je ook de redenering kunnen stellen: Stel je hebt iets gewonnen of gekregen, dwz dat je er niks voor betaald hebt, je mag niet met "winst" verkopen, wil dit dan zeggen dat je het dan gratis moet weggeven ??


vind ik ook, je had even goed kunnen zeggen dat je hem in een apple winkel had gekocht en dan min 250 vragen...

Psychodweep

Legacy Member
eerste up

Om alle misverstanden te voorkomen:
Het gaat om een gloednieuwe ongebruikte in gesloten plastieken verpakking ipod !
Nog nooit opengedaan dus, verzegeld etc !!
Ik krijg hier een bericht van:
"kan ik fotos krijgen om te zien in welke staat em is...?" ik kan er geen fotos van maken, alst em in de doos zit met plastiek errond !

Hier fotos van de verzegelde doos in plastiek:
back:
http://i31.tinypic.com/34rsr3m.jpg
front:
http://i25.tinypic.com/douxle.jpg

Psychodweep

Legacy Member
Je moet niet 2 keer hetzelfde bieden hoor... je bod was al genoteerd :p.

sjonneke100

Legacy Member
wie gaat dit kopen, als ze hun simkaart niet kunnen insteken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan