het is uiteindelijk geindigt na ca 200 nummers
(een van de liedjes heeft blijkbaar de play-count niet ge-update, terwijl ik dat toch ook wel eens heb zien passeren tijdens het checken)
wat zal uitkomen op een 33u
dus neem afgerond 30u
wat vrij veel is
ik verschiet er eigenlijk zelf van
bod van 40 euro inclusief genoteerd
verzending zal gebeuren in een bubbelenveloppe, waar de iPod ingestoken zal worden, netjes ingepast in een stuk karton, zodat langs de buitenkant niks merkbaar is