Foirzie
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Apple Ipod 20 gig 4th Generation.
Reden van verkoop: Ik heb een w950 en ik gebruik deze steeds als mp3 speler, maw ik gebruik de Ipod nooit meer.
Staat van het toetsel
Het toestel begeeft zich in perfecte staat zoals u kan zien op onderstaande foto's afgezien van wat kleine onzichtbare minuscule krasjes op de spiegelige achterkant.
Ik heb samen met de aankoop van mijn Ipod meteen een hardcase gekocht, de Ipod heeft steeds in de hardcase gezeten en heeft dus nooit enige beschadiging opgelopen.
Wat zit er allemaal bij
* Hardcase
* Een afstandsbediening
* Oortjes
* USB
* Firewire
* Oplader
* Originele doos
* Cd en boekjes die in de doos zaten
* Het plastiekje waarin de ipod verpakt zat.
* Het kasticketje
Foto's
http://users.pandora.be/eljello/Ipod/
Verdere informatie
* Aangekocht in de fnac in leuven ter waarde van €268
* Aangekocht op 10/10/2005
* Ik heb hem deze week intensief gebruikt om te zien hoe de batterij het nog deed en daar is niets op aan te merken. Ik heb heel de week dagelijks een goed uurtje geluisterd en ik moet na ongeveer 8-9 uur luisteren de Ipod opladen. (de theoretische tijd die Apple gaf was 12 uur.)
Prijs
Bieden vanaf €70
Meeneemprijs €110
De prijs is iets hoger dan de standaard tweedehands iPod vermoed ik, maar er zit een hardcase twv €40 en een afstandsbediening die mij toen €35 heeft gekost bij.
Ik verzend deze niet! Ik heb geen ervaring met het verzenden van grote pakketen en dit doe ik dus liever niet.
Je kan hem bij mij thuis afhalen (Leefdaal, bij Bertem) Ook kan ik zonder moeite in Leuven afspreken.
Als de prijs mij niet aanstaat behoud ik mij het recht om van de verkoop af te zien.
Reden van verkoop: Ik heb een w950 en ik gebruik deze steeds als mp3 speler, maw ik gebruik de Ipod nooit meer.
Staat van het toetsel
Het toestel begeeft zich in perfecte staat zoals u kan zien op onderstaande foto's afgezien van wat kleine onzichtbare minuscule krasjes op de spiegelige achterkant.
Ik heb samen met de aankoop van mijn Ipod meteen een hardcase gekocht, de Ipod heeft steeds in de hardcase gezeten en heeft dus nooit enige beschadiging opgelopen.
Wat zit er allemaal bij
* Hardcase
* Een afstandsbediening
* Oortjes
* USB
* Firewire
* Oplader
* Originele doos
* Cd en boekjes die in de doos zaten
* Het plastiekje waarin de ipod verpakt zat.
* Het kasticketje
Foto's
http://users.pandora.be/eljello/Ipod/
Verdere informatie
* Aangekocht in de fnac in leuven ter waarde van €268
* Aangekocht op 10/10/2005
* Ik heb hem deze week intensief gebruikt om te zien hoe de batterij het nog deed en daar is niets op aan te merken. Ik heb heel de week dagelijks een goed uurtje geluisterd en ik moet na ongeveer 8-9 uur luisteren de Ipod opladen. (de theoretische tijd die Apple gaf was 12 uur.)
Prijs
Bieden vanaf €70
Meeneemprijs €110
De prijs is iets hoger dan de standaard tweedehands iPod vermoed ik, maar er zit een hardcase twv €40 en een afstandsbediening die mij toen €35 heeft gekost bij.
Ik verzend deze niet! Ik heb geen ervaring met het verzenden van grote pakketen en dit doe ik dus liever niet.
Je kan hem bij mij thuis afhalen (Leefdaal, bij Bertem) Ook kan ik zonder moeite in Leuven afspreken.
Als de prijs mij niet aanstaat behoud ik mij het recht om van de verkoop af te zien.

ad: