Archief - Apple Ipod, 20 gig 4th Generation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foirzie

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Apple Ipod 20 gig 4th Generation.
Reden van verkoop: Ik heb een w950 en ik gebruik deze steeds als mp3 speler, maw ik gebruik de Ipod nooit meer.

Staat van het toetsel

Het toestel begeeft zich in perfecte staat zoals u kan zien op onderstaande foto's afgezien van wat kleine onzichtbare minuscule krasjes op de spiegelige achterkant.
Ik heb samen met de aankoop van mijn Ipod meteen een hardcase gekocht, de Ipod heeft steeds in de hardcase gezeten en heeft dus nooit enige beschadiging opgelopen.

Wat zit er allemaal bij

* Hardcase
* Een afstandsbediening

* Oortjes
* USB
* Firewire
* Oplader
* Originele doos
* Cd en boekjes die in de doos zaten
* Het plastiekje waarin de ipod verpakt zat.
* Het kasticketje

Foto's

http://users.pandora.be/eljello/Ipod/

Verdere informatie

* Aangekocht in de fnac in leuven ter waarde van €268
* Aangekocht op 10/10/2005
* Ik heb hem deze week intensief gebruikt om te zien hoe de batterij het nog deed en daar is niets op aan te merken. Ik heb heel de week dagelijks een goed uurtje geluisterd en ik moet na ongeveer 8-9 uur luisteren de Ipod opladen. (de theoretische tijd die Apple gaf was 12 uur.)

Prijs

Bieden vanaf €70
Meeneemprijs €110
De prijs is iets hoger dan de standaard tweedehands iPod vermoed ik, maar er zit een hardcase twv €40 en een afstandsbediening die mij toen €35 heeft gekost bij.

Ik verzend deze niet! Ik heb geen ervaring met het verzenden van grote pakketen en dit doe ik dus liever niet.
Je kan hem bij mij thuis afhalen (Leefdaal, bij Bertem) Ook kan ik zonder moeite in Leuven afspreken.

Als de prijs mij niet aanstaat behoud ik mij het recht om van de verkoop af te zien.

Foirzie

Legacy Member
Staat genoteerd.
Zou het hier gaan om afhaal of afspraak in Leuven?

edit: ik sluit zaterdagavond af.

donmarco

Legacy Member
ik zit in leuven op kot.. dus afspraak in leuven zou fijn zijn..

Foirzie

Legacy Member
Voor mij is dit moeilijk.
Maar een goede vriend van me komt bijna dagelijks aan het station van Mechelen.
Mits een kleine vergoeding voor transport kan hij het eventueel brengen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
el_jello zei:
Voor mij is dit moeilijk.
Maar een goede vriend van me komt bijna dagelijks aan het station van Mechelen.
Mits een kleine vergoeding voor transport kan hij het eventueel brengen.

hij komt dagelijks in Mechelen en ik moet transport betalen?

ok bedankt ;)

Foirzie

Legacy Member
Bijna dagelijks.
Hij zit in kortrijk op school en stapt daar soms over.
Dus het is voor hem een moeite om daar te wachten en/of speciaal naartoe te gaan.

Foirzie

Legacy Member
Verzenden vind ik een te groot risico met iets waardevols als dit.
Ik heb nog geen ervaring met de grotere pakketten en ik zou het niet graag zien beschadigd toekomen.

Foirzie

Legacy Member
Mijn excuses aan allen die nog laaiend geïnteresseerd waren, maar ik moet de verkoop vervroegd afsluiten.
Van vrijdagmiddag tot maandagavond zal ik bitter weinig kunnen regelen.
Als hier een mod passeert mag hij het gerust sluiten :)
Bij deze heeft donmarco dus gewonnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan