Archief - Apple iPhone (8GB) unlocked NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SchrimpDevil

Legacy Member
Te koop: splinternieuwe iPhone 8 GB FW 1.1.2

Deze iPhone is nooit gebruikt en dus in perfecte staat. De iPhone is gejailbreaked en dus volledig klaar voor gebruik. Hiervoor wordt hij geleverd met een easyisim ter waarde van 40 EUR. Voor de eenvoudige installatie van deze easyisim wordt een duidelijke handleiding bijgeleverd. Indien u dit wenst kan ik ook de installatie van de easyisim uitvoeren.
De telefoon werkt met deze easyisim op alle netwerken (ook in het buitenland).

Afhaling wordt uiteraard geprefereerd wegens de waarde van dit pakket. Verzending is ook echter geen probleem maar dan wordt er enkel aangetekend verzonden (+10 EUR).

Prijs = 595 euro

Er zijn ook meerdere stuks beschikbaar.

stefke911

Legacy Member
laat al maar 600 euro voor ne gsm die 399 kost in duitsland!

SchrimpDevil

Legacy Member
De simlockvrije iPhones zijn nu dus zonder abonnement verkrijgbaar. Maar de kosten zijn niet mis: 999 euro. Klanten die op 19 en 20 november een exemplaar hebben gekocht, kunnen het simlock gratis laten ontsluiten. De smartphones van Apple zijn ook nog met een tweejarig contract van T-Mobile verkrijgbaar, voor de oude prijs van 399 euro. De telecomprovider waarschuwt dat geen ander Duits netwerk zo geschikt is voor de iPhone als dat van T-Mobile.

Gelieve geen domme opmerkingen over de prijs. Indien geen interesse gelieve zich te onthouden.

carhartt^-

Legacy Member
Nee maar 600 euro is WAY to much :)
Laat de iphone rechtstreeks van apple shop uit US komen = 274 euro + douane of transport (30 euro) + jailbreak en simlock (90 euro). Iphone's voor 400 euro en dan verkopen voor zo'n smak geld amai.
Had wel interesse maar 450 à 500 euro is betere/rechtvaardigere prijs dan 600 €

linux

Legacy Member
carhartt^- zei:
Nee maar 600 euro is WAY to much :)
Laat de iphone rechtstreeks van apple shop uit US komen = 274 euro + douane of transport (30 euro) + jailbreak en simlock (90 euro). Iphone's voor 400 euro en dan verkopen voor zo'n smak geld amai.
Had wel interesse maar 450 à 500 euro is betere/rechtvaardigere prijs dan 600 €

274 euro + VAT = +/- 290 euro, transport is 30 euro, douanekosten is 80 euro, unlock en jailbreak is 90 euro. dus komt rond een 490 euro he...

Terror Factor

Legacy Member
linux zei:
274 euro + VAT = +/- 290 euro, transport is 30 euro, douanekosten is 80 euro, unlock en jailbreak is 90 euro. dus komt rond een 490 euro he...

Wat dus nog 100€ verschil is, op een forum waar eigenlijk geen winst gemaakt mag worden ;)

maar aan de TS: zet deze op kapaza, moet wel lukken lijkt me. Hier vrees ik er een beetje voor :/

Bahemath

Legacy Member
Sorry dat ik me zo kom moeien, maar in De Panne is er een winkel die unlockte Iphones verkoopt voor maar liefst 869€!!! Dus wat deze persoon zijn vraagprijs is vind ik meer dan normaal...


Hoe kun je het winstbejag noemen, als er niet eens een officiële richtprijs is in dit Belgenlandje? En on the other side... Was toch de bedoeling om niet te gaan vergelijken met prijzen van websites?


En daar nog eens bovenup enig idee hoeveel tijd het kost om iphones te unlocken? Ikzelf deed uren over mijn toestel... het is niet easy een 1.1.2 unlocked te hebben. Dus mensen die hier zijn om te whinen dat het toestel te duur is... Importeer hem dan zelf ofzo en laat deze verkoper rustig zijn toestel verkopen.

@verkoper free upke

GeeKer

Legacy Member
Iedereen wil hem, maar niemand heeft er iets voor over. Wacht dan gewoon tot hij officieel in belgie verkrijgbaar is.

Bij mijn weten moet je voor exclusieve dingen altijd meer betalen.

Nijntje

Legacy Member
Cheap paar Iphones importeren en dan ze hier komen verkomen met winst.

"Meerdere stuks beschikbaar" ;-)

EDIT: Dit was als sarcastische kritiek bedoeld op topic starter.
Dergelijke verkoop is NIET toegestaan.

Aan de PMers, NEE ik heb GEEN Iphones :p

keeper

Legacy Member
500 zou ik er nog wel voor willen geven maar 600 vind ik toch wel wa veel.
Dus verkoper moest ge bereidt zijn wa water bij de wijn te willen doen let me know:p

wolfen

Legacy Member
iv got 5€ !! let me know something ! afbetaling mogelijk ? 5€ /maand?
kank het ni op de rekening zette ?

dude .. voor 200€ hebbe we ne deal :/

scuzi ! free up !! succes

cassie821

Legacy Member
Bahemath zei:
Sorry dat ik me zo kom moeien, maar in De Panne is er een winkel die unlockte Iphones verkoopt voor maar liefst 869€!!! Dus wat deze persoon zijn vraagprijs is vind ik meer dan normaal...

Welke winkel is dat in De Panne ? Toch niet Bits and Bytes ?

Amadeke

Legacy Member
Als dit geen draad met winstoogmerk is weet ik het ook nie meer.
Waar zijn de mods hier?

Of geven jullie alleen maar opmerkingen op een upje te veel?

Sorry als dit grof overkomt, maar als je ziet wat crap er hier rondgaat over "verkopen met winst" kan het mi toch niet duidelijker.

Nijntje

Legacy Member
Inderdaad, de mods op buy en sell it zijn precies ook alleen maar actief als het hun goed uitkomt?

carhartt^-

Legacy Member
mja op ebay, kapaza vindt je vaker iphone's voor 500 euro...
Btw kan je die douanekosten niet omzeilen? Als "een verpakking" op de verpakking schrijven ofzoiets...?

vanrumst

Legacy Member
is da nu zo moeilijk:
interesseert het u, reageer
andere zever: niet reageren

gravendelver

Legacy Member
Amadeke zei:
Als dit geen draad met winstoogmerk is weet ik het ook nie meer.
Waar zijn de mods hier?

Wat mij logisch lijkt is dat die regel bestemd is om winstgevende handeltjes tegen te gaan. Waarom zou iemand niet iets éénmalig mogen verkopen met wat winst, wat een gezever de laatste weken hier man.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan