Tran-Trix
Legacy Member
Bij deze bied ik mijn draagbare dvd speler aan. Ik heb deze amper gebruikt (10 minuutjes) en voor de rest heeft deze in de kast gestaan.
Alles werkt nog perfect!
Afbeeldingen:
http://i50.tinypic.com/2qscnjs.jpg
http://i47.tinypic.com/2ljgjyc.jpg
http://i47.tinypic.com/24az61c.jpg
Liefst af te halen in Holsbeek (slechte ervaringen met de post)
Minimumbod: € 35
Buynow: € 50
Alles werkt nog perfect!
- 7" Widescreen (16:9) TFT Kleuren Scherm
- Speelt DVD's (multi region), DVD-R/RW, CD/CD-R/RW, MP3 and JPEG Compatible
- Speelt ook DivX!
- Afstandbediening met batterijen
- Audio-Video Kabel
- Oplader voor in de auto
- Oortjes
Afbeeldingen:
http://i50.tinypic.com/2qscnjs.jpg
http://i47.tinypic.com/2ljgjyc.jpg
http://i47.tinypic.com/24az61c.jpg
Liefst af te halen in Holsbeek (slechte ervaringen met de post)
Minimumbod: € 35
Buynow: € 50
Waarom?