Archief - acer n35 pda gps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

babbelut

Legacy Member
De Acer n35 is de multifunctionele alleskunner van topmerk Acer. De Acer n35 valt direct op door zijn ingebouwde GPS ontvanger. Zo kunt u zonder kabels of uitbreidingen direct navigeren met de PDA, ook buiten de auto. Zeer voordelig, omdat u geen extra receiver meer hoeft aan te schaffen.

Onder de motorkap van de Acer n35
De Acer n35 is uitgerust met een 266 MHz Samsung S3C2410 processor, 64 MB RAM en 32 MB ROM geheugen. De besturingssoftware is Microsoft® Windows Mobile 2003 software for Pocket PC Premium Edition. Deze combinatie geeft de n35 genoeg power voor alle gangbare applicaties zoals de meegeleverde Pocket Word, Pocket Excel, Mediaplayer en internet en email applicaties. Het 3,5 inch touchscreen is helder en scherp.


Ingebouwde GPS
De Acer n35 heeft ondanks zijn bescheiden afmetingen een geintegreerde GPS receiver. De receiver heeft 12 kanalen en is zeer nauwkeurig en geschikt voor route navigatie. De receiver kan simple worden uitgekapt en is daarna direct klaar voor gebruik. Er zijn geen extra batterijen of draden nodig om de reciever aan te sluiten. Dit maakt de Acer n35 ook tot een zeer nette oplossing op het dashboard van elke auto. Maar ook buiten de auto is het mogelijk te navigeren, bijvoobeeld lopend of op de fiets. Met een volle batterij kunt u met de Acer n35 zo'n 3 uur navigeren.

minimumprijs: 100 euro
geen meeneemprijs

brechtvm

Legacy Member
vanwaar bent u ?
(is niet vermeld dacht ik, tenzij ik er in alle rapte heb over gelezen ? :$)

babbelut

Legacy Member
brechtvm zei:
vanwaar bent u ?
(is niet vermeld dacht ik, tenzij ik er in alle rapte heb over gelezen ? :$)

ben van scherpenheuvel, maar kan em eventueel brengen (weg terug zal moeilijker zijn :D )

keeperke126

Legacy Member
Hoe oud is ie? Welke kaarten bevat de gps? Mankementen? Verder nog iets bijgeleverd buiten de pda?

babbelut

Legacy Member
keeperke126 zei:
Hoe oud is ie? Welke kaarten bevat de gps? Mankementen? Verder nog iets bijgeleverd buiten de pda?

paar jaar ondertussen, factuur niet meer aanwezig :puke:
standaard geen kaarten bijgeleverd, pm voor meer info hierover.
kabel op te synchroniseren en op te laden bijgeleverd :)

brechtvm

Legacy Member
minimumprijs is al met 10€ gestegen op minder dan 12u ? :D

babbelut

Legacy Member
brechtvm zei:
minimumprijs is al met 10€ gestegen op minder dan 12u ? :D

die 100 euro is dan ook de prijs van wanneer er verkocht wordt :) ik had in de aanmaak van de topic het begrip minimumprijs verkeerd in gedachten :)
mijn excuses :$

babbelut

Legacy Member
brechtvm zei:
nevermind, geen interesse meer dan.. 90€ was max dat ik wou geven
reden : https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/pda-acer-n35.517092
mss beter ebay proberen dan :) (rekening houdend met de kosten die je daar dan moet betalen..)

dat is mijn eigen topic :puke:

omdat iemand daar zegt dat ze geen 100 waard zijn is die regel nog niet van toepassing é:)
gaan op andere sites altijd vlot boven de 100. Denk dat het een eerlijke minimumprijs is.

duc1977

Legacy Member
babbelut zei:
dat is mijn eigen topic :puke:

omdat iemand daar zegt dat ze geen 100 waard zijn is die regel nog niet van toepassing é:)
gaan op andere sites altijd vlot boven de 100. Denk dat het een eerlijke minimumprijs is.

en aan hoeveel staat die dan op die andere site??? Link?

keeperke126

Legacy Member
Zijn de accessoires die te zien zijn op de foto van de veiling tevens bij jou aanwezig?

Indien ja: Bod van €100 met gpskaarten.

babbelut

Legacy Member
keeperke126 zei:
Zijn de accessoires die te zien zijn op de foto van de veiling tevens bij jou aanwezig?

Indien ja: Bod van €100 met gpskaarten.

neen, die zitten er niet allemaal bij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan